کد خبر: ۵۱۷۶۹
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
حسین فدایی گفت: رعایت اخلاق باید استراتژی اصولگرایان تمام کسانی باشد که در جمهوری اسلامی به رقابت می پردازند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان، حسین فدایی در همایش انتخاباتی برخی نامزدهای این جبهه افزود: توصیه های رهبری برای رعایت اخلاق انتخاباتی بستر مناسبی را برای ایجاد یک رقابت سالم و مبتنی بر موازین دینی فراهم کرد لیکن برخی گروههای سیاسی برای تصاحب کرسی های مجلس، تخریب سایر نیروهای را درصدر برنامه های انتخاباتی خود داشتند.

دبیر کل جمعیت ایثارگران خاطرنشان ساخت: از ابتدای انقلاب اسلامی این نگرانی وجود داشت که عده ای تحت عنوان روشنفکری به صحنه آمدند و اسلام منهای روحانیت را به وجود آوردند. امروز نیز متاسفانه این عرصه ادامه دارد و عده ای تقابل با روحانیت را دنبال می کنند یعنی روی دیگر همان سکه هستند که امیدوارم این تلاش ها با شکست مواجه شود.

وی با بیان اینکه مجلس آینده باید تحول خواه، متخصص، ولایتمدار و بسیجی باشد گفت: تشکیل چنین مجلسی نیاز انقلاب اسلامی است.

با اشاره به خاطرات خود از انتخابات مجلس هفتم گفت: بنده در انتخابات مجلس هفتم رئیس ستاد آبادگران بودم و بعد از انتخابات مراسم تشکر از اعضای ستاد انتخاباتی را در مهدیه تهران برگزار کردیم. در آن مراسم صحنه های عجیبی از ایثار و فداکاری دلسوزان انقلاب به جمهوری اسلامی را مشاهده کردم.

وی افزود: همت و تلاش مردم برای تحقق شعارهای انقلاب بار سنگینی برای نمایندگان فراهم می کند و امیدوارم ما بتوانیم از این زحمات قدردانی جدی کنیم.

وی در پاسخ به سوالی در مورد تحلیل رأي‌دادن خاتمي در انتخابات مجلس نهم گفت: سران فتنه و شخص آقاي خاتمي در تناقضي گرفتار شدند و تناقض هم اين بود كه اينها تصور مي كردند يا به آنها القاء شده بود كه مردم در انتخابات شركت نخواهند كرد و اينها بنا داشتند خودشان را به عنوان يك جريان اپوزيسيون معرفي كنند تا از حمايت بيگانگان هم برخوردار شوند. اما وقتي بر اساس سنجش‌ها وگزارش‌هايي كه دريافت كردند ديدند مشاركت مردم بالاي ۶۰ درصد است مردد ماندند كه چه بايد كرد. اگر نمي آمدند و شركت نمي كردند جزء تحريم كنندگان محسوب مي شدند و ديگر محلي از اعراب نداشتند و اگر بيايند و در انتخابات تبليغ كنند و ميزان مشاركت در انتخابات افزايش پيدا كند اين هم با موضع‌گيري‌هاي گذشته آنان سازگاري نداشت.

وی افزود: بنابراين به اين جمع‌بندي رسيدند كه در دقيقه ۹۰ بيايند و رأي بدهند تا جزء رأي‌دهندگان باشند اما جزء تبليغ‌كنندگان و تشويق‌كنندگان به مشاركت نباشند. در عين حال باز من نفس اين كار را مثبت ارزيابي مي‌كنم. يعني بناي ما اين نيست كه كساني كه اشتباهات و خطاهاي استراتژيك داشتند و نتوانستند خودشان را با شاخص‌هاي ملت هماهنگ كنند را از دايره نظام بيرون كنيم و با آنان مانند دشمنان و معاندين برخورد كنيم. ملت ايران راه را براي توبه و جبران آنها باز گذاشته اما خط مشي كژدار و مريز، روش درستي براي آنان نيست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها