کد خبر: ۴۵۸۹۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۲۵ اسفند ۱۳۹۰
دبیر اجرایی اردوهای راهیان نور دریایی استان بوشهر گفت: از امروز اردوهای راهیان نور دریایی در بوشهر آغاز شد.
فارس، حمید خرمدل صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون 9 کاروان از سراسر کشور در قالب اردوهای راهیان نور دریایی وارد استان بوشهر شده‌اند.

وی اظهار داشت: اردوهای راهیان نور دریایی برای دومین سال متوالی از اسفند ماه سال جاری آغاز شده و تاکنون 9 کاروان از سراسر کشور وارد استان بوشهر شده‌اند.

خرمدل افزود: تاکنون 6 کاروان از استان‌های همدان، اصفهان، قم، کرمان، خراسان جنوبی، تهران و 3 کاروان نیز از استان بوشهر از طریق دریا عازم جزیره خارگ شده‌اند.

وی تصریح کرد: صبح امروز نیز یک کاروان از دانش آموزان و فرهنگیان استان بوشهر با دو فروند کشتی به جزیره خارگ اعزام خواهند شد و در آنجا از آثار باقی مانده از کشتی‌های سوخته دوران جنگ تحمیلی، سنگرها و بیمارستان زیر زمینی باقیمانده که اکنون به نمایشگاهی از دوران دفاع مقدس تبدیل شده، بازدید می‌کنند.

وی گفت: زائرین غیر بومی از مسیر دریایی گناوه و زائرین بومی استان از مسیر دریایی بوشهر با چهار فروند کشتی به جزیره خارگ ترابری می‌شوند.

خرمدل اضافه کرد: زائرین غیر بومی به مدت یک شب در جزیره اقامت می‌کنند و صبح روز بعد جهت بازدید از نیروگاه اتمی و موزه شهید رییس علی دلواری به مرکز استان منتقل می‌شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها