کد خبر: ۴۵۶۲۵
زمان انتشار: ۰۱:۵۲     ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
جام جم آنلاين: سازمان هدفمندسازی یارانه ها در اطلاعیه ای آورده است: انصراف سرپرستان خانوارهای مورد نظر از دریافت یارانه و افزایش سهم طبقات کم درآمد از این محل می تواند دولت و ملت بزرگ را در انجام وظایف و مسوولیت های اجتماعی بیش از پیش یاری کند.

در ادامه اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها آمده است: اکنون که پس از گذشت 15 ماه از کار بزرگ و ماندگار ملت و همبستگی عظیم و بی نظیر ملی در اجرای موفق قانون هدفمند کردن یارانه ها، شاهد آثار مثبت آن در زندگی مردم و اقتصاد کشور هستیم، به اطلاع می رساند که ادامه تحولات با سرعت بیشتری دنبال خواهد شد.

بدیهی است هدف نهایی اجرای این قانون، عدالت و پیشرفت جامعه است که سرلوحه تمامی برنامه های اقتصادی کشور خواهد بود لذا در این زمینه توجه هموطنان عزیز را به موارد زیر معطوف می دارد:

1- از مدت ها پیش تعداد کثیری از مردم خیر و افرادی که به لطف خدا دارای درآمد مناسبی برای امرار معاش خود و افراد تحت تکفلشان می باشند و یارانه های پرداختی در زندگی آنان اثر گذار نبوده یا تأثیر چندانی ندارد، خواستار ایجاد ساز و کاری شده اند تا بتوانند بر اساس آن از دریافت تمام یا بخشی از یارانه سهم خود صرفنظر کنند و از این طریق با تخصیص بیشتر و بهتر منابع ناشی از هدفمند کردن یارانه ها موجبات بهبود زندگی خانوارهای کم درآمد و محروم جامعه فراهم کنند.

لذا در پاسخ به این درخواست مردمی و اجابت آن راهکاری عملیاتی طراحی و در اختیار مردم عزیز قرار می گیرد تا به طور داوطلبانه به افزایش سهم یارانه طبقات با درآمد پایین کمک کنند.

2- جهت ایجاد سهولت و تمهیدات لازم برای تعامل و همکاری خانوارهای داوطلب از طریق ارسال پیامک با شماره 300025 اطلاع رسانی انجام شده است که سرپرست خانوارها باید وارد سامانه الکترونیکی www.refahi.ir شده و در بخش گزینه انصراف یکی از موارد معین شده را انتخاب و علامت بزنند.

بدیهی است پیامک هایی که از طریق این شماره ارسال نشده باشد، اعتبار ندارد.

3- بدون شک انصراف سرپرستان خانوارهای مورد نظر از دریافت یارانه و افزایش سهم طبقات کم درآمد از این محل می‌تواند دولت و ملت بزرگ را در انجام وظایف و مسوولیت های اجتماعی بیش از پیش یاری کنند.

4- فرایند کلیه مراحل انصراف از دریافت یارانه به ترتیب از طریق پیامک های بعدی اطلاع رسانی خواهد شد و جای هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
صادق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۹ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۱
۰
این کار خوبست اما اگربه زور باشد خلاف قانون است؟ باید داوطلبانه صورت گیرد نه خدا نکرده بافشارزیرا همه شهروند با حقوق برابر اینکاراز اول هم اشکال داشت باید برای تمام مردم قطع شود.
پاسخ
مریم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۹ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۰
۱
۰
بسیاری از مردم به این یارانه با توجه به تورم احتیاج دارند و این پیامک ها به اقشار کم درآمد و بیشتر کارمندان ارسال شده است در حالی که کارکنان دولت حقوق محدودی دارند و هزینه های فراوان ،لذا باید تجدید نظر شود
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها