کد خبر: ۴۵۳۵۲۶
زمان انتشار: ۰۸:۴۵     ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
از بامداد سه‌شنبه تاکنون شهرستان دیر در جنوب استان بوشهر ۹ بار لرزیده است که این لرزش‌ها باعث وحشت مردم این منطقه شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، از بامداد سه‌شنبه تاکنون شهرستان دیر در جنوب استان بوشهر ۹ بار لرزیده است که این لرزش‌ها باعث وحشت مردم این منطقه شده است.

ساعت یک و ۱۴ دقیقه بامداد سه‌شنبه نخستین زمین‌لرزه با شدت ۲.۹ ریشتر در موقعیت عرض جغرافیایی ۲۷.۷۱ و طول جغرافیایی ۵۱.۸۸ شهرستان دیر را لرزاند.

ساعت سه و ۹ دقیقه بامداد زمین‌لرزه‌ای با شدت ۳.۳ ریشتر در موقعیت عرض جغرافیایی ۲۷.۸۹ و طول جغرافیایی ۵۱.۸۸ شهرستان دیر را لرزاند.

ساعت سه و ۴۷ دقیقه بامداد زمین‌لرزه‌ای با شدت ۳.۸ ریشتر در موقعیت عرض جغرافیایی ۲۷.۸۶ و طول جغرافیایی ۵۱.۸۳ شهرستان دیر را لرزاند.

ساعت سه و ۵۱ دقیقه بامداد زمین‌لرزه‌ای با شدت ۳.۵ ریشتر در موقعیت عرض جغرافیایی ۲۷.۹۴ و طول جغرافیایی ۵۱.۸۸ شهرستان دیر را لرزاند.

ساعت چهار و پنج دقیقه بامداد زمین‌لرزه‌ای با شدت ۳.۱ ریشتر در موقعیت عرض جغرافیایی ۲۷.۹۰ و طول جغرافیایی ۵۱.۸۵ شهرستان دیر را لرزاند.

ساعت چهار و هفت دقیقه بامداد زمین‌لرزه‌ای با شدت ۲.۹ ریشتر در موقعیت عرض جغرافیایی ۲۸.۰۰ و طول جغرافیایی ۵۱.۹۱ شهرستان دیر را لرزاند.

ساعت پنج و شش دقیقه بامداد زمین‌لرزه‌ای با شدت ۲.۵ ریشتر در موقعیت عرض جغرافیایی ۲۷.۸۶ و طول جغرافیایی ۵۱.۹۲ شهرستان دیر را لرزاند.

ساعت شش و ۵۹ دقیقه بامداد زمین‌لرزه‌ای با شدت ۳.۶ ریشتر در موقعیت عرض جغرافیایی ۲۷.۸۶ و طول جغرافیایی ۵۱.۸۰ شهرستان دیر را لرزاند.

ساعت هفت و ۳۴ دقیقه بامداد زمین‌لرزه‌ای با شدت ۲.۹ ریشتر در موقعیت عرض جغرافیایی ۲۷.۸۸ و طول جغرافیایی ۵۱.۸۳ شهرستان دیر را لرزاند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها