کد خبر: ۴۴۲۲۶۲
زمان انتشار: ۱۶:۱۶     ۱۷ خرداد ۱۳۹۷
نماینده تبریز گفت: در روز حمله داعش به مجلس به پزشکیان گفتم سابقه 30 ساله در سپاه را دارم و اکنون نیز آماده هستم که سلاح در اختیار بگیرم و با داعشی ها بجنگم.
به گزارش پایگاه 598، محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به سالروز حمله تروریستی داعش به مجلس و تشریح لحظه مطلع شدن حمله این گروه تروریستی به خانه ملت، اظهار داشت: اولین نفری که آن روز این خبر را به ما داد کوروش کرم پور، نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند که در صندلی کناری بنده می نشست، بود.

وی ادامه داد: پیش از حمله تروریستی آقای کرم پور چند دقیقه از صحن خارج شد تا به امور میهمان خود رسیدگی کند اما دقایقی نگذشته بود که بلافاصله سراسیمه و در حالی که کت خود را بر تن نداشت و یک اسلحه کلت در دستش بود، به صحن علنی برگشت.

سعیدی تصریح کرد: زمانی که وی را در چنین شرایطی مشاهده کردم نزد او رفتم  که کرم پور بیان کرد داعش به مجلس حمله کرده است و این اسلحه هم متعلق به یکی از پاسدارانی است که بر اثر حمله داعش به شهادت رسیده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آن روز پزشکیان رئیس جلسه بود بنده نزد وی رفتم و گفتم که سابقه 30 سال خدمت درسپاه را دارم و اکنون نیز آماده هستم که سلاح در اختیار گیریم و با داعشی ها بجنگیم که البته به دلیل شرایط امنیتی در را بسته بودند و اجازه این کار داده نشد!

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها