کد خبر: ۴۳۶۹۱
زمان انتشار: ۱۹:۰۶     ۱۶ اسفند ۱۳۹۰

به گزارش فارس به نقل از رسانه‌های فلسطین، "ایهود باراک" به همراه تنی چند از افسران رژیم صهیونیستی از منطقه مرزی مصر بازدید کرد و از مراحل پیشرفت کار احداث دیوار حایل در این منطقه مطلع شد.

بر اساس این گزارش افسران ارتش رژیم صهیونیستی با ارائه اطلاعاتی به باراک درباره مراحل پیشرفت کار احداث این دیوار گفتند که احداث این دیوار در مدت کوتاهی نسبت به آنچه پیش‌بینی شده بود، به پایان خواهد رسید.

باراک نیز تاکید کرد که با پایان یافتن ساخت دیوار حایل در مرز مصر نفوذ مهاجران به سرزمین اشغالی تا حد زیادی کاهش خواهد یافت.

از سوی دیگر افسران ارتش پیشنهاد کردند که به منظور جلوگیری از نفوذ افراد از مرز اردن کانال‌های آب در مرز اردن ایجاد شود و به گفته فرمانده منطقه جنوبی این کار تاثیر زیادی در جلوگیری از نفوذ افراد خواهد داشت.

این در حالی است که روزنامه لبنانی"النهار" امروز به نقل از برخی منابع آگاه نوشت که نیروهای رژیم اشغالگر اسرائیلی ساخت دیوار بتونی در منطقه کفرکلا را از فردا آغاز می‌کنند.

در همین راستا یک تیم 15 نفره نظامی و غیرنظامی اسرائیلی با چهار خودروی نظامی و دو خودروی غیرنظامی دیروز از منطقه مورد نظر بازدید کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها