کد خبر: ۴۲۹۹۲
زمان انتشار: ۰۹:۲۹     ۱۴ اسفند ۱۳۹۰
رای دادن رئیس جمهور سابق ایران ضدانقلاب را شوکه کرد
: پس از تأئید خبر شرکت خاتمی در رأی‌گیری، نوبت فحاشی فتنه‌گران به وی بود تا خاتمی نیز همچون هاشمی پس از شرکت در رأی‌گیری، از سوی ضدانقلاب و فتنه‌گران با فحش و ناسزا مورد استقبال قرار گیرد.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل شفاف، از زمانی که خبر رای دادن سید محمد خاتمی رئیس جمهور پیشین ایران در خبرگزاری ها منتشر شد موجی از هتاکی به وی در رسانه های ضدانقلاب به راه افتاد.

تا دو ساعت اول بعد از رای دادن خاتمی، رسانه های ضد انقلاب و خبرنگاران بی بی سی و رادیو فردا، رای دادن خاتمی را نوعی خبر سازی رسانه ای و دروغ عنوان کردند.

بی بی سی فارسی اولین رسانه ای بود که در تماس با یکی از نزدیکان خاتمی رای دادن وی را تائید و بر روی خروجی سایت خود قرار داد. از همان لحظه موجی از توهین و هتاکی به رئیس جمهور سابق ایران در رسانه های اجتماعی چون فیس بوک به راه افتاد.

پس از تأئید خبر شرکت خاتمی در رأی‌گیری، نوبت فحاشی فتنه‌گران به وی بود تا خاتمی نیز همچون هاشمی پس از شرکت در رأی‌گیری، از سوی ضدانقلاب و فتنه‌گران با فحش و ناسزا مورد استقبال قرار گیرد.

کاربران سایت بالاترین، خاتمی را «خائن» توصیف کرده و حملات خود را به صورت دامنه‌دار به سمت وی روانه کردند.

وضعیت مشابهی در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک حاکم است و تقریباً اکثر افرادی که بر طبل تحریم انتخابات می‌کوبیدند، هم‌اینک حملات خود را متوجه خاتمی کرده‌اند.

سایت‌های مذکور، طی روزهای گذشته، خاتمی و هاشمی را از حامیان تحریم انتخابات ذکر کرده و به شدت از این دو شخصیت حمایت می‌کردند!

نظرسنجی اینترنتی

شرکت سید محمد خاتمی در نهمین دوره انتخابات مجلس سبب شد تا برخی سایت های ضد انقلاب و وابسته به جریان فتنه اقدام به راه اندازی نظر سنجی اینترنتی در این باره کنند.

سایت جرس متعلق به عطاء الله مهاجرانی نظرسنجی ای را تحت این عنوان روی خروجی سایت خود قرار داد که «حضور سید محمد خاتمی را در انتخابات چگونه ارزیابی می کنید؟» در همین رابطه عمده شرکت کنندگان در این نظرسنجی خواستار توضیحات خاتمی در این زمینه شده اند.

همچنین تقریبا به طور مساوی شرکت کنندگان در این نظر سنجی رفتار خاتمی را قابل پیش بینی و غیر قابل پیش بینی دانسته اند.

قرار این نبود....

جمشید برزگر تحلیلگر بخش فارسی بی‌بی‌سی هم با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات گفت که رسانه‌ها گزارش‌هایی از حضور 65 درصدی مردم ایران در انتخابات مجلس می‌دهند، با این حضور جمهوری اسلامی و رهبر ایران پیروز خواهند بود.

وی در زمینه شرکت خاتمی در انتخابات نیز گفت: خاتمی شرایطی تعیین کرده و خیلی‌ها با این شرایط قرار بود در انتخابات شرکت نکنند، اما خودش در این انتخابات شرکت کرده است ‌لذا انتظار نمی‌رفت که خاتمی در انتخابات شرکت کند.

یک تحلیل‌گر دیگر بی‌بی‌سی در گفت‌وگو با این شبکه اظهار داشت: رأی خاتمی هم باعث تعجب بود ولی ممکن است که این تقسیم کار بین اصلاح‌طلبان برای حفظ رابطه با نظام باشد ولی با این حال این اقدام برای حامیان خاتمی قابل تحمل نبوده است.

خیلی سنگین بود!

زهرا اشراقی همسر رضا خاتمی هم در جواب اعتراض‌هایی که هواداران تندرو جریان اصلاحات به شرکت خاتمی در انتخابات داشتند، واکنش نشان داد. اشراقی در صفحه فیس‌بوک خود نوشت:"سلام دوستان. منطقه ما در مواقع اضطراری اینترنت قطع می‌شود‌. ضربه بسیار سنگین بود ولی منتظر زمان هستم. این صفحه آماده است برای جناب خاتمی...".

مگر قرار بود خاتمی رای ندهد؟

اما مهمترین دلیل شرکت خاتمی در انتخابات را باید از زبان صادق زیبا کلام شنید. وی که مانند بسیاری دیگر از طریق پیامک از شرکت خاتمی در انتخابات آگاه شده بود، گفت: بنده از این خبر خیلی شگفت‌زده نشدم برای اینکه با شناختی که از آقای خاتمی دارم شرکت وی در انتخابات امروز برای من تعجب برانگیز نبود اما نمی‌دانم صحت و سقم این خبر چقدر است.

زیباکلام گفت: آقای خاتمی هیچ‌گاه نگفته بود که در انتخابات شرکت نکنید و در انتخابات شرکت نخواهم کرد و یا انتخابات را تحریم می‌کنم. آنچه که خاتمی گفت این بود که اصلاح طلبان در انتخابات آتی به صورت فردی و یا لیستی هیچ نامزدی نخواهند داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها