کد خبر: ۴۱۵۲۱
زمان انتشار: ۱۸:۴۲     ۳۰ بهمن ۱۳۹۰

دبیرخانه دائمی جشنواره مردمی فیلم عمار با همکاری واحد آموزش دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی دوره ی کارگاهی مستندسازی آقای نادر طالب زاده را برگزار می کند.

به گزارش رجانيوز، تا کنون دوره های آموزشی فیلم سازی (مدرس نادر طالب زاده)  در سه ترم، تصویر برداری مقدماتی و پیشرفته (مدرس اسفندیار شهیدی) فیلم نامه نویسی (مدرس سید ناصر هاشم زاده) مبانی سوادبصری و زیبایی شناسی (مدرس محمد حسین نیرومند) توسط دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شده است.

در ادامه دوره ی جدید کارگاهی فیلم سازی به زودی آغاز خواهد شد. کارگاه فیلم سازی به صورت پخش آثار هنرجویان و نقد و بررسی آثار ایشان توسط استاد نادر طالب زاده برگزار می شود.

با توجه به تقاضای فراوان برای شرکت در دوره های مذکور، واحد آموزش، ثبت نام در دوره ها را از طریق اولویت گذاری انجام می دهد. با توجه به برگزاری جشنواره عمار، از کسانی که به جشنواره اثر فرستاده اند دعوت میشود تا در صورت تمایل به شرکت در این دوره ی آموزشی ثبت نام کنند.

شرط ثبت نام و حضور در دوره، داشتن یک مستند حداقل 20 دقیقه ای می باشد. مهلت ثبت نام تا تاریخ 7 اسفند 90 می باشد. علاقه مندان می توانند برای ثبت نام با رجوع به سایت ammarfilm.ir نسبت به پر کردن فرم مخصوص اقدام نمایند.

 مکان برگزاری دوره در محل دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی واقع در تهران، خیابان 16 آذر پلاک 60 می باشد.

زمان برگزاری دوره متعاقبا اعلام می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها