کد خبر: ۳۹۰۱۹۲
زمان انتشار: ۱۵:۵۰     ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
كميته مشاركت‌هاي مردمي ستاد اربعين با هشدار درخصوص احتمال سوء‌استفاده نذورات شهروندان، از مردم درخواست كرد كمك‌ها و نذورات خود را فقط به ستاد عتبات عاليات ارائه دهند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسيم،‌ كميته مشاركت‌هاي مردمي اربعين حسيني(ع) طي اعلاميه‌اي اعلام كرد: صرفاً دفاتر ستاد بازسازي عتبات عاليات در سراسر كشور و شماره حساب ۱۰۴۰ بانك ملي و ملت ستاد مذكور مسئوليت جمع آوري نذورات و كمك‌هاي مردم براي اربعين حسيني(ع) را به عهده دارند.

بنابر اطلاعيه كميته مشاركت هاي مردمي، اسكان و پذيرايي اربعين حسيني(ع)، در پي اقدامات پراكنده برخي افراد و گروه هاي غيرمسئول در جمع آوري كمك هاي مردمي به مناسبت تدارك نذورات مردمي اربعين حسيني(ع) فقط توسط ستاد بازسازي عتبات عاليات جمع آوري مي‌شود.

برگزاري راهپيمايي اربعين حسيني(ع)، ضمن هشدار به محبان اهل بيت (ع) در خصوص احتمال سوء استفاده اين افراد و گروه ها از كمك ها و نذورات ايشان، از مردم عزيز درخواست شده است، كمك ها و نذورات و هداياي خود را فقط به دفاتر ستاد هاي بازسازي عتبات عاليات در مراكز استان ها و شهرستان ها تحويل و يا به شماره حساب ۱۰۴۰ بانك هاي ملي و ملت قابل واريز در كليه شعب سراسر كشور واريز كنند.

براساس اين اطلاعيه ستاد مردمي اربعين حسيني(ع)، مسئوليت ساماندهي مشاركت هاي مردمي، اسكان و پذيرايي زائران اربعين حسيني(ع) را به صورت متمركز به ستاد بازسازي عتبات عاليات واگذار كرده و از همه هيات هاي مذهبي و علاقمندان به مشاركت در پشتيباني و برگزاري مراسم اربعين(ع) دعوت كرده است كه براي هماهنگي حضور و مشاركت هاي خود به دفاتر، ستاد بازسازي عتبات عاليات در سراسر كشور مراجعه كنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها