کد خبر: ۳۷۵۸۶۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
دبير كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان تهران از برخورد جدي با وارد كنندگان غير قانوني پوشاك دست دوم(تاناكورا)خبر داد و تاكيد كرد كه هيچ كس حق واردات و فروش اين اقلام را ندارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، علي اكبر پور احمد نژاد درباره فروشگاههاي دست دوم فروشي پوشاك اظهار داشت: ما علاوه بر اينكه اين محموله‌هاي قاچاق پوشاك دست دوم را ضبط خواهيم كرد با مغازه‌هاي عمده فروشي غير قانوني آن هم برخورد مي‌كنيم؛ چنانكه سال گذشته نيز با چند مغازه عمده فروشي برخورد كرديم.

وي به تفاهم‌نامه كميسيون و اتحاديه پوشاك اشاره كرد و افزود: تفاهم‌نامه با اتحاديه نوشتيم كه ظرف مدت دو ماه يعني تا ارديبهشت اولا آن واحدهاي صنفي كه مشغول به فعاليت هستند پروانه خود را تبديل به واحد صنفي حق فروش نمايند چرا كه عمده تخلفات در واحدهاي بدون پروانه است.

دبير كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان تهران تصريح كرد: اتحاديه در حال حاضر خودش تقاضاي مهلت را كرده است و ما نيز سال گذشته بدون پروانه‌ها را جمع كرده و با آنان برخورد كرديم؛خود اتحاديه هم خواهان جمع آوري اين فروشگاه‌هاي بدون پروانه است و اخطار لازم را به آنان ارائه كرده است.

پور احمد نژاد تصريح كرد: پوشاك تاناكورا در شكل گوني و در لابلاي محموله‌ها وارد مي‌كنند و حداقل‌هاي آن نيز قابل قبول نيست؛ حتي بخشي از پوشاك دست دومي كه وارد مي‌كنند بدون بسته بندي ورود پيدا مي‌كند و در اينجا عمليات بسته بندي انجام مي‌گيرد كه مناسب نيست.

وي با تاكيد بر اينكه هيچ كس حق فروش پوشاك دست دوم با عنوان تاناكورايي را ندارد، گفت: طبق نظر وزارت بهداشت پوشاك دست دوم در بهترين شرايط نيز حاوي بيماري پوستي خواهد بود و ما نيز با مصاديقي كه براي سلامت مردم مشكل آفرين باشد برخورد مي‌كنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۰ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
همه بیماریهای قارچی و........ از همین لباسهاست چه کسی اینها را وارد میکند نمیدانم.
پاسخ
ناشناس
United States
۲۱:۲۳ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
افرين ،
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها