کد خبر: ۳۷۰۸۸۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
طبق مصوبه مجلس
مجلس به دولت اجازه داد در سال 95 بدهی‌های قطعی خود به اشخاص حقیقی و حقوقی تعاونی و خصوصی را که در چهارچوب مقررات مربوط تا پایان سال 1393 ایجاد شده، با مطالبات قطعی دولت از اشخاص مزبور تا مبلغ 125 هزار میلیارد ریال تسویه کند.
به گزارش پایگاه 598، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (دوشنبه) پارلمان و در ادامه بررسی جزئیات لایحه بودجه سال 1395 کل‌کشور تبصره 5 این لایحه را پس از بحث و بررسی به تصویب رساندند.

به موجب مصوبه مجلس، به دولت اجازه داده شد در سال 1395 بدهی‌های قطعی خود به اشخاص حقیقی و حقوقی تعاونی و خصوصی را که در چهارچوب مقررات مربوط تا پایان سال 1393 ایجاد شده، با مطالبات قطعی دولت (وزارتخانه‌ها و مؤسسات دولتی) از اشخاص مزبور تا مبلغ 125 هزار میلیارد ریال به صورت جمعی-خرجی تسویه کند.

همچنین نمایندگان مقرر کردند به منظور استمرار جریان پرداخت‌های خزانه‌داری کل کشور، به دولت اجازه داده شد تا مبلغ 100 هزار میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی منتشر و اسناد مزبور را صرف تخصیص‌های اولویت‌دار ابلاغی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور موضوع قانون بودجه سال 1395 کند. این اسناد از مالیات معاف هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها