کد خبر: ۳۶۹۷۶
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
گزارشی از بازار حیوانات وحشی
حیوان را سفارش می دهید و هزینه را پرداخت می کنید سپس موسسه طی زمانی، بستگی به نوع سفارش، حیوان را به شما تحویل می دهد. بیشترین انتظار را باید برای پوما (یوزپلنگ آمریکایی) بکشید. کشتی نوح در تهران پهلو گرفت، واقعا هم همینگونه است 7 قلاده شیر ،کرکس ، روباه و البته مار و میمون!

تعامل نیوز ؛ پیدا شدن این دست حیوانات وحشی در تهران ما را بر آن داشت تا سری به بازار حیوانات وحشی تهران بزنیم ، حتما شما از صدا و سیما و سایر رسانه ها گزارشاتی را پیرامون این بازار جذاب و پرسود دیده و شنیده اید. بازاری که روزی فقط مولوی و کوچه پس کوچه هایش مکانی بود برای فروش این زبان بسته ها ولی حالا و به لطف مسئولین چند نقطه از تهران مکانی شده برای فروش حیوانات.

گزارشات رسانه ملی محدود می شد به مولوی و بازارهای سنتی این دست حیوانات اما خبرنگار تعامل در مشاهدات خود به دفتری در شمال تهران درخیابان دیباجی شمالی برخورد کرده است که به صورت مدرن و امروزی حیوان خرید و قروش می کند. دفتری که کارکنانش مدعی اند که رئیسشان یکی از مجریان صدا و سیماست و با نرخ بندی و قوانین خاص خود به فروش حیوانات می پردازد.

چند؟

قیمت از 22 میلیون تومان تا 42 میلیون تومان و این تنها نرخ بچه شیر است بماند که کرکس و مار و ببر هرکدام قیمتی دارند و ملاکی برای گرانی و ارزان بودنشان.

ملاک قیمت چیست؟

از نژاد بگیر تا سن ، از نر یا ماده بودن تا تعداد دندان ملاک های بیشماری برای قیمت گذاری یک حیوان مورد استفاده قرار می گیرد. در مورد شیر اما سالم بودن دندان ها مهمترین ملاک خرید و فروش آن است.

چه می خورند؟

تغذیه این حیوانات هم مشکل دیگری است که این موسسه آن را حل کرده است ، غذای حیوانات وحشی تجارت دیگر این موسسه است این موسسه ید طولایی در وارد کردن غذا و دارو برای این حیوانات دارد در واقع حیوانات را با خدمات پس از فروش به شما می فروشد.

چگونه بخریم؟

شما حیوان را سفارش می دهید و هزینه را پرداخت می کنید سپس موسسه طی زمانی، بستگی به نوع سفارش، حیوان را به شما تحویل می دهد. بیشترین انتظار را باید برای پوما (یوزپلنگ آمریکایی) بکشید.

اگر حیوان بزرگ شد و خواست به جای غذای وارداتی این موسسه فرزندان صاحب خود را بخود چه؟

اصلا ناراحت نباشید فکر همه جا را کرده اند .

می خریم

حیوانات را پس از اینکه بزرگ و خطرناک شدند می خریم. این برنامه این موسسه است تا خیال شما را راحت کند.

این گزارش اوضاع یکی از دفاتر فروش حیوانات وحشی است. دفتری که به راحتی در حال فعالیت است و الته همین فعالیت بدون دغدغه جای تامل فراوان دارد. بر اساس کنوانسیون‌های بین‌المللی خرید و فروش، ورود این حیوانات باید با مجوز انجام شود. اما درباره قانونی بودن این فعالیت ها اطلاعی در دست است.

به هر حال این هشداری بود برای مردم که اگر روزی پومای همسایه تان را در راهرو خانه دیدید فرار نکنید احتمالا حیوان از غذاهای وارداتی خورده و میلی به خوردن شما ندارد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۸ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
تیترتون اصلا جالب نیست...
چرا درباره ی مسایل نازل و اینچنینی نام حضرت نوح (علی نبینا و اله و علیه السلام) را می آورید؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها