کد خبر: ۳۶۸۸۱
زمان انتشار: ۱۸:۴۴     ۰۸ بهمن ۱۳۹۰
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با تأکید براینکه تقاضا برای خرید سکه در بازار طی روز جاری بالا بوده گفت: از آنجایی که عرضه کم ولی تقاضا زیاد است هم اکنون قیمت سکه 790 هزار تومان شده است.
محمد کشتی‌‌آرای در گفت‌وگو با  فارس، درباره وضعیت قیمت‌های امروز بازار سکه و طلا اظهار داشت: صبح امروز قیمت‌ها بالاتر بود اما هم اکنون نرخ‌ها کاهش یافته است.

وی افزود: سکه طرح قدیم با قیمت 800 هزار تومان، سکه طرح جدید 790 هزار تومان، نیم سکه 392 هزار تومان، ربع سکه 200 هزار تومان و سکه گرمی 110 هزار تومان در بازار فروخته می‌شود.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با تأکید براینکه امکان پیش‌بینی قیمت سکه و طلا در روزهای آتی وجود ندارد، گفت: روز پنج‌شنبه اکثر مردم در بازار فروشنده بودند و به همین خاطر قیمت سکه در آخرین روز هفته گذشته تا 650 هزار تومان کاهش پیدا کرد.

وی ادامه داد: اما طی روز جاری به خاطر اینکه تقاضا در بازار افزایش یافته ولی عرضه کاهش یافته است قیمت‌ها در بازار بالا رفت.

به گفته کشتی‌آرای هم اکنون هر گرم طلای 18 عیار در بازار با قیمت 71 هزار و 500 تومان فروخته می‌شود؛ امروز هر گرم طلا در بازار با نوسان همراه بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها