کد خبر: ۳۶۱۴۱۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۰۷ بهمن ۱۳۹۴
تازه اصلا به فرض كه كی روش اينجا پير شده باشد؛ برای رنگ باختن هر تار مو، كلی پول به حساب سينيور واريز شده است!
به گزارش پایگاه 598، اخیرا یکی از رسانه‌ها با انتشار دو تصویر مدعی شده بود موهای کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران سفید شده است. 

این در حالی است که با مرور تصاویر قدیمی، دشوار بتوان چنین فرضیه‌ای را قبول کرد. یکی از عکس‌هایی که می‌بینید مربوط به زمستان 89 و دو ماه پیش از عقد قرارداد اول بین کی‌روش و فدراسیون فوتبال ایران است. دیگر تصویر هم به همکاری او با تیم ملی پرتغال مربوط می‌شود. ضمن اینکه تصویر بالایی که برای اصل خبر درنظر گرفته شده مربوط به آخرین حضور کی روش روی نیمکت تیم ملی فوتبال است.

تازه اصلا به فرض که کی‌روش اینجا پیر شده باشد؛ به قول معروف: «موی سپید را فدراسیونش به رایگان نداد.» برای رنگ باختن هر تار مو، کلی پول به حساب سینیور واریز شده است!

ضمن اینکه چند وقت پیش داشتیم عکس های 5 سال قبل خودمان را در تحریریه مرور می کردیم، به این نتیجه رسیدیم که همگی پیر و موسفید شده ایم، شاید این هم کار حواشی فوتبال ایران است.

شاید در پرتغال یا موزامبیک موی افراد هرگز سفید نمی شود و اگر عکس امروز آنها را نگاه کنید با عکس 5 سال قبل آنها مو نمی زند و یک تار گندیده هم به آن اضافه نشده است؟! شاید هم کی روش می خواهد با جوسازی دوستان رسانه ای اش در قرارداد بعدی خود با فدراسیون فوتبال علاوه بر خرج دندانپزشکی و امکانات رفاهی اش، بندی با موضوع تعداد موهای سفید اضافه کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها