کد خبر: ۳۵۰۱۷۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۲۳ آبان ۱۳۹۴
اختلاف میان دروازه بان و مدافعان میانی پرسپولیس که از یک دلخوری ساده شروع شد، شدت پیدا کرده و حالا کاپیتان های تیم علیه گلرشان متحد شده اند.
به گزارش پایگاه 598، همه چیز از فردای دربی 81 شروع شد. وقتی محسن بنگر و رضا نورمحمدی در پایان دربی سرخابی از سیدمهدی رحمتی تعریف کردند و او را بهترین دروازه بان ایران و بانی نجات استقلال نامیدند، سوشا مکانی که رابطه خوبی با نورمحمدی و بنگر داشت، برای آنها قیافه گرفت و تنها بعد از گذشت چند روز به گوش کاپیتان های پرسپولیس رسید که سوشا از این که آنها از رحمتی تعریف کرده اند، شاکی است.

 

به گوش کاپیتان های پرسپولیس رسیده، سوشا جایی گفته: «من ملی پوش هستم و محسن و رضا چشم ندارند ملی پوش بودن من را ببینند و به جای حمایت از من از رحمتی تعریف می کنند.»

 

حالا شایعه شده بنگر و نورمحمدی جذب رحمان احمدی را به برانکو ایوانکوویچ توصیه کرده و از او خواسته اند برای نیم فصل دوم دروازه بان نیمکت نشین سپاهان را جذب کند. رحمان هم که ذخیره شهاب گردان شده، قصد دارد نیم فصل از سپاهان جدا شود و بدش نمی آید به جمع پرسپولیسی ها برگردد.

 

در صورت جذب احمدی، احتمال نیمکت نشینی سوشا زیاد است و این اعلان جنگ کاپیتان های پرسپولیس به مکانی است تا دیگر برای آنها قیافه نگیرد!
منبع: رادنیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها