کد خبر: ۳۴۴۶۸۲
زمان انتشار: ۱۰:۱۶     ۲۰ مهر ۱۳۹۴
سه تن از اعضای هیئت‌مدیره خانه تئاتر در گزارشی به وضعیت اسف بار این تشکیلات پرداختند.
به گزارش پایگاه 598، علیرضا نادری‌، علی‌اصغر دشتی و حمید پورآذری روز شنبه با حضور در تالار کنفرانس تئاترشهر با بیان این‌که حدود سه ماه است که در جلسات خانه تئاتر شرکت نمی‌کنند، تاکید کردند که خانه تئاتر دچار ضعف‌های شدید از جمله نبود شفافیت، نبود گزارش‌های مالی‌ و نبود بازرسی درست است که باعث شده خانه تئاتر به سازمانی عقب مانده تبدیل شود.

به گزارش خبرآنلاین، این اعضای هیئت‌مدیره خانه تئاتر همچنین با بیان این‌که استعفا نمی‌دهند ولی در مدت غیبت‌شان اصلا مهم نبوده که چرایی نبودشان پی گیری شود و حتی اخراج هم نشده‌اند، اظهار کردند که در بررسی‌هایی متوجه شدند با وجود این‌که در اساسنامه خانه تئاتر این تشکل صنفی به‌عنوان موسسه فرهنگی- هنری قید شده است‌ اما سند آن به نام ایرج راد است.

در ادامه این نشست علیرضا نادری به‌عنوان مدیر کارگروه بهسازی خانه تئاتر پس از یادآوری صحبت‌های مطرح شده هنگام رأی‌گیری برای هیئت‌مدیره خانه تئاتر‌، بیان کرد: تصورم از جایی که به آن وارد می‌شدم یک ورطه نبود بلکه یک صنف بود و در همان ابتدا مبنا را بر این گذاشتیم که حقوق افراد را بر حقوق خود ترجیح دهیم‌ و به گذشته فکر نکنیم و آینده را در نظر داشته باشیم. من به‌عنوان عضو هیئت‌مدیره خانه تئاتر و سخنگوی آن این خبر دردناک را می‌دهم که خانه تئاتر سازمانی عقب افتاده‌، عقب نگهداشته شده و عقب مانده است... البته من تمام این حرف‌ها را در اتاق‌های خانه تئاتر به آقای راد(مدیرعامل خانه تئاتر) توضیح دادم و در جلسه‌ای گفتم که آقای راد باید محاکمه شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها