کد خبر: ۳۴۴۶۱۹
زمان انتشار: ۲۲:۱۹     ۱۹ مهر ۱۳۹۴
تبلیغات برای استقبال از رئیس‌جمهور در سفر به دیار علویان از هفته گذشته در همه شهرهای استان آغاز شده و در ساعات منتهی به سفر حجت‌الاسلام حسن روحانی به اوج خود رسیده است.

به گزارش پایگاه 598، هر چه به ساعات ورود کاروان تدبیر و امید به استان مازندران نزدیک می‌شویم، آماده‌سازی سالن‌های محل سخنرانی رئیس جمهور، نصب بنرها و حتی شست‌وشوی بلوار و خیابان‌ها با شتاب بیشتری صورت می‌گیرد.

تبلیغات برای استقبال از رئیس‌جمهور در سفر به دیار علویان از هفته گذشته در همه شهرهای استان آغاز شده و در ساعات منتهی به سفر حجت‌الاسلام حسن روحانی به اوج خود رسیده است.

اگر سری به خیابان‌های شهرستان ساری و حتی کوچه پس‌کوچه‌های شهر بزنید چشم‌تان به جمال بنرهای تبلیغاتی و خیر مقدم برای حضور رئیس جمهور در استان مازندران روشن می‌شود.

تنور بنرهای تبلیغاتی و خیر مقدم برای حضور ریاست جمهوری در استان مازندران به حدی داغ شده است که حتی بنرها با فاصله یک‌متری در کنار هم با همان شعار و مضمون نصب شده‌اند.

نکته جالب توجه، خودنمایی تعداد بی‌شماری از بنرهای تبلیغاتی و خیر مقدم از سوی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر ساری است که رابطه فامیلی با شخص رئیس جمهور کشورمان دارد.

بنرهای خوش‌آمدگویی از سوی این عضو شورای اسلامی شهر در تمامی نقاط شهر بر روی بیلبوردهایی مخصوص که بیشتر برای شخص خود استفاده می‌کند، قابل مشاهده است.

اما نکته قابل تامل در این است که بیشتر بنرها با امضای نهاد و دستگاه دولتی و یا به امضای «ستاد مردمی استقبال از کاروان تدبیر و امید!» مشاهده می‌شود و از یک طرح و شکل ثابت تبعیت می‌کنند.

کاش دولتمردان بدانند محبوبیت تنها با شعار و حرف و جذب مردم از طریق بنرهای تبلیغاتی به‌دست نمی‌آید. ای کاش مسئولان استان برای این‌همه همت در تبلیغات یک سفر 12 ساعته به مشکلات اقتصادی، رکود در کشور و بیکاری جوانان تدبیری بیاندیشند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
SWEDEN
۰۱:۵۸ - ۲۰ مهر ۱۳۹۴
۱
۰
اقلا یک ذره در خلاقیت در این تبلیفات خود جوشتان انجام دهید! همه با هم ننویسید به مازندران دیار علویان خوش آمدی! اقلا یکی یک چیز دیگر بنویسد!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها