کد خبر: ۳۴۰۵۲۵
زمان انتشار: ۰۱:۲۴     ۳۰ شهريور ۱۳۹۴
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: در دقیقه 15 نیمه اول خطای پنالتی روی محمد اوسانی گرفته نشد.

به گزارش پایگاه 598، علی دایی در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در جام حذفی اظهار کرد: بازی پایاپای دنبال می‌شد اما متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم. تیم ما نیمه دوم خیلی بهتر از تراکتورسازی کار کرد و حتی قبل از پنالتی که خراب شد یک فرصت جدی به حریف ندادیم.

وی در خصوص صحنه پنالتی که به سود تراکتورسازی اعلام شد، عنوان کرد: بیک‌زاده قسم خورد برخوردی به مهاجم مقابلم نداشتم ولی به هر حال فوتبال روی بدش را به ما نشان داد و نتیجه بازی را هم از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه تراکتورسازی حملات خوبی از سمت راست خط دفاعی ما انجام داد، گفت: بازیکنان بهتری از آنهایی که درون زمین هستند نداریم که به کار بگیریم. آقایی بازیکن تراکتورسازی عملکرد خوبی مقابل ما داشت ولی بیک‌زاده هم بد کار نکرد. حملات از یک سمت زمین در بعضی مسابقات اتفاق می‌افتد و طبیعی است به گل هم دست پیدا کنند.

دایی اضافه کرد: تمرینات پنالتی زیادی پیش از بازی با تراکتورسازی داشتیم و با اینکه کریم اسلامی یکی از پنالتی زنان اول صبا است، از فرصت پنالتی استفاده نکرد و بازی را باختیم. اسلامی به من گفت شرایط پنالتی زدن را دارم. امیرحسین صادقی بازیکن بسیار توانمندی است اما نمی‌توانستم پنالتی را به او بدهم چون در سال‌های گذشته ندیدم این کار را انجام داده باشد. اگر بازی به پنالتی کشیده می‌شد صادقی جزء گزینه‌های پنالتی زدن بود.

وی ادامه داد: اسلامی بازیکن خوب و بزرگی است و مقابل تراکتورسازی عملکرد قابل قبولی داشت.

دایی با بیان اینکه مصدومیت قاضی بدشانسی ما بود، گفت: این بازیکن توانایی حفظ توپ در خط حمله را دارد اما متاسفانه نیمه اول او را از دست دادیم و جایگزین همانند قاضی هم در تیم نداشتیم که اضافه کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبا با انتقاد از چهار دقیقه وقت تلف شده نیمه دوم اظهار کرد: چندین تعویض، یک گل و یک اخراج در نیمه دوم داشتیم ولی داور فقط چهار دقیقه وقت اضافه گرفت. علاوه بر آن در دقیقه 15 نیمه اول روی محمد اوسانی پنالتی اعلام نشد. یک سوت اشتباه سرنوشت تیم‌ها را تغییر می‌دهد و موجب حذف تیم‌ها خواهد شد. علاوه بر آن پنالتی مشکوکی برای تراکتورسازی گرفته شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها