کد خبر: ۳۳۰۷۰۷
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۱۷ مرداد ۱۳۹۴

به گزارش پایگاه 598، محسن عاشوري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري تسنيم در خصوص شكست پرسپوليس مقابل استقلال خوزستان، اظهار داشت: پرسپوليس واقعا نگران كننده ظاهر شد و نتوانست نمايش خوبي از خود ارائه دهد.

وي ادامه داد: بازي در آن شرايط آب‌وهوايي واقعا سخت است و من در دوران بازيگري‌ام تجربه بازي در اين شرايط را داشته‌ام اما از نظر مسائل فني پرسپوليس ضعف‌هاي مشهودي داشت و حتي نتوانست غير از گلي كه زد يك موقعيت گل روي دروازه حريف ايجاد كند.

هافبك پيشين پرسپوليس تاكيد كرد: با وجود گرماي شديد هوا سرعت بازي قابل قبول بود و استقلال خوزستان در نيمه اول به مراتب بهتر از پرسپوليس بازي كرد. در نيمه دوم بازيكنان پرسپوليس به دنبال اين بودند كه انرژي خود را كنترل كنند اما دو گل دريافت كردند و فقط يكي از اين گل‌ها را توانستند جبران كنند. البته با وجود اينكه پرسپوليس ضعف‌هاي زيادي دارد باز هم نمي‌شود بعد از 2 بازي در خصوص اين تيم قضاوت كرد.

عاشوري در واكنش به اين موضوع كه زماني امثال او هافبك طراح و مغز متفكر پرسپوليس بودند اما در شرايط فعلي بازيكناني كه در اين سطح نيستند اين وظيفه را به دوش مي‌كشند، گفت: به نكته مهمي اشاره كرديد. مشكل بزرگ پرسپوليس در خط مياني‌اش است، جايي كه اين تيم نياز به يك مغز متفكر و ليدر دارد. بازيكني در سطح خالقي‌فر نمي‌تواند اين وظيفه را به دوش بكشد و يك پلي‌ميكر خوب براي پرسپوليس باشد. پرسپوليس با وجود اينكه اسكلت اصلي خود را حفظ كرد نتوانست يك جانشين مناسب براي محمد نوري پيدا كند و بايد اين بازيكن حفظ مي‌شد.

بازيكن پيشين پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه آيا نيمكت‌نشيني ميلاد كمنداني و علي عليپور در اهواز تصميم اشتباهي بود يا نه، تصريح كرد: در انتخاب تركيب بايد به نظر سرمربي احترام گذاشت چرا كه او نزديك تيم است و بر همه مسائل اشراف كامل دارد. به اعتقاد من پرسپوليس بازيكنان جوان خوبي در اختيار دارد و كمنداني هم يكي از آنهاست اما اين تيم به يك مغز متفكر و يك ليدر خوب در مركز زمين احتياج دارد.

عاشوري در خصوص اينكه آيا پرسپوليس مي‌تواند يك مدعي جدي براي قهرماني باشد يا نه، گفت: يك تيم نياز به زمان دارد تا به انسجام واقعي برسد و نه پرسپوليس بعد از 2  بازي جام را از دست مي‌دهد و نه استقلال بعد از 2 برد قهرمان است. برانكو مربي با تجربه‌اي است و در كنارش مربي سابق هامبورگ و پيشكسوتاني چون كريم باقري و مصطفي قنبرپور را در اختيار دارد. قطعا تجربه اين مربيان در ادامه راه به كار پرسپوليس مي‌آيد. آرزو مي‌كنم پرسپوليس هر چه زودتر به روز‌هاي اوجش برگردد و تبديل به تيمي شود كه هواداران انتظار دارند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها