کد خبر: ۳۲۲۸۳۹
زمان انتشار: ۰۹:۰۰     ۰۷ تير ۱۳۹۴
مدافع تیم استقلال می گوید: قرار شده تا آخر هفته، از نظر مالی به تیم رسیدگی شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل ازجام نیوز، حنیف عمران زاده پس از پایان جلسه امروز در باشگاه استقلال در رابطه با صحبت های مطرح شده و تعداد کم بازیکنان حاضر، گفت: تعداد کم بازیکنان به دلیل این بود که فقط بازیکنانی که قرارداد داشتند آمدند، صحبت های خوبی انجام شد و انشالله از امروز و ساعت 5:30 تمرینات مان را از سر می گیریم، در این جلسه بچه ها حرف هایشان را زدند و مشکلات شان را گفتند.

وی در رابطه با شروع تمرینات این تیم با بازیکنان کم تعداد گفت: خدا را شکر که الان 7 نفر هستیم و با همین 7 نفر کار را آغاز می کنیم، سال گذشته که فقط با 4 نفر کارمان را آغاز کردیم.

مدافع استقلال در رابطه با صحبت های مطرح شده راجع به پرداخت پول به بازیکنان گفت: ما که همیشه داریم تحمل می کنیم، حالا کمی دیگر هم تحمل می کنیم تا ببینیم اوضاع به چه صورت می شود. انشالله که تیم بتواند اسپانسر خوب هم بگیرد، حالا به ما گفتند که تا آخر هفته پول می دهند، باید ببینیم چه اتفاقی می افتد.

عمران زاده در پایان گفت: قرار بود امسال تیم خوب و قوی ببندند و باید ببینیم چه اتفاقی می افتد، بهرحال تنها ما بازیکنان و مربیان تعیین کننده نیستیم بلکه از بالا تا پایین باشگاه، همگی باید برای موفقیت این تیم تلاش کنند. در ضمن باید از آقای قلعه نویی هم تشکر کنم، ایشان برای استقلال زحمت زیادی کشید
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها