کد خبر: ۳۱۵۸۶
زمان انتشار: ۱۰:۱۶     ۰۱ دی ۱۳۹۰
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اقدامات بی بی سی فارسی گفت: این رسانه به دنبال کینه توزی علیه ملت ایران است که نتیجه آن اعتراض ملت ایران علیه انگلیس و این رسانه دروغگو است. . .

بولتن نیوز: ستارهدایت خواه نماینده بویر احمد در مجلس در پاسخ به سوال که "با توجه به اینکه بخش اعظمی از بودجه اختصاص داده شده به دپارتمان بین المللی بی بی سی جهت برنامه های برون مرزی کاهش یافته و نیز بی بی سی مجبور به اخراج تعدادی از کارمندان و کاهش بودجه اختصاص داده شده به این بخش های بین المللی  شده است به چه دلیل بخش فارسی بی بی سی از این قائده مستثنی بوده ؟" گفت: بی بی سی فارسی به دلیل کینه توزی و خصومت شدید انگلستان با ملت ایران در پی اجرای سیاست های خصمانه غربی ها علیه ایران است و صرفاً به عنوان یک ابزار عمل می کند نه رسانه.

 وی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بولتن نیوز، افزود:  انگلستان و غرب در راستای دشمنی با ملت ایران هر روز بیشتر از گذشته در پی تقویت بی بی سی فارسی هستند.


چرا که آنها به طور جدی درگیر جنگ نرم با ایران هستند. بنابراین نه تنها بودجه این ابزار خود را کاهش نمی دهند و کارکنان آنرا اخراج نمی کنند بلکه در پی تقویت آن هم هستند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس تأکید کرد: اگر انگلستان و غرب در پی تضعیف بی بی سی فارسی بودند باید تعجب می کردیم. آنها با این ابزار به دنبال جنگ فرهنگی و رسانه ای علیه ایران هستند

هدایت خواه اضافه کرد: انگلستان و غرب باید بداند که با اینکونه اقدامات آبرویی برای خود باقی نمی گذارد و ملت ایران را در مبارزه با آنها مسمم تر می کند.

وی اضافه کرد: آنها باید بدانند که دشمنی با ملت ایران واجرای سیاست های خصمانه از طریق ابزار بی بی سی فارسی جز رسوایی سودی برای آنها نخواهد داشت.

هدایت خواه با اشاره به بحران های داخلی انگلستان و اعتراضات مردمی در روزها و ماه های گذشته تصریح کرد:  آنها بهتر است به مسائل داخلی خود توجه کنند و به جای اختصاص بودجه های هنگفت به بی بی سی فارسی برای تقویت دشمنی با ملت ایران، به فکر خود باشند. زیرا سودی برای آنها نخواهد داشت و تنها نفرت ایرانی ها نسبت به آنها را زیاد خواهد کرد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها