کد خبر: ۳۱۳۵۲
زمان انتشار: ۱۰:۴۱     ۲۹ آذر ۱۳۹۰
جلسه شوراي مركزي جبهه پايداري انقلاب اسلامي ديروز با حضور اعضاي شوراي مركزي جبهه پايداري به رياست حجت الاسلام آقاتهراني، دبيركل اين جبهه برگزار شد.
فاطمه آليا در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي «خبرگزاري دانشجو»، با اشاره به جلسه عصر ديروز شوراي مركزي جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: اين جلسه با حضور اعضاي شوراي مركزي جبهه پايداري به رياست حجت الاسلام آقاتهراني، دبيركل اين جبهه برگزار شد.

مسئول شوراي بانوان جبهه پايداري ادامه داد: در اين نشست بر ترويج گفتمان استقامت و پايداري در ماه محرم و صفر كه نشأت ‌گرفته از نهضت عاشوراي حسيني است، تأكيد شد.

وي ادامه داد: همچنین در اين نشست در خصوص اهانت يكي از نمايندگان تهران به مجلس و عنوان كردن تعبير به دور از اخلاق و ادب اسلامي و واكنش نمایندگان و توصيه به تقواي سياسي بحث و بررسی صورت گرفت.

آليا گفت: اعضاي اين جبهه تأكيد كردند، در مقطع حساس كنوني و با توجه به تلاش جریانات فتنه گر و انحرافي براي اشغال کرسی‌های مجلس، بايد با بصيرت مردم، در مجلس نهم شاهد حضور نمايندگان متعهد و متدين، آرمان‌گرا و تابع ولايت فقيه باشيم.

عضو شوراي مركزي جبهه پايداري با بيان اينكه اهتمام شوراي مركزي جبهه پايداري و اعضا و هواداران آن در كل كشور ايجاد وحدت حداكثري در بين مردم است، افزود: در اين نشست تأكيد شد كه رويكرد نامزدهايي كه اهدافي بجز خدمت و دغدغه اي بجز انقلاب اسلامي دارند، در حقيقت رويكردي معامله گرايانه است نه رويكرد سربازي براي انقلاب اسلامي، لذا در شرايط كنوني هوشياري در زمينه پيگيري و معرفي نامزدهايي از جنس ویژگی‌های فوق به مردم ضروري است تا مبادا افرادي به صورت ناشناخته و به اصلاح به عنوان مهره هاي سفيد خود را به مردم غالب كنند.

مسئول شوراي بانوان جبهه پايداري انقلاب اسلامي تصريح كرد: در اين نشست تأكيد شد كه اهتمام جبهه پايداري ايجاد وحدت است و اين جبهه تا كنون در خصوص ارائه يا عدم ارائه ليست و فهرست نامزدهاي انتخاباتي به مردم تصمیمی نگرفته، اما تصمیمش تبيين مفاد و محتوای منشور اصولگرايي است كه توسط جامعتين تدوين شده است؛ چرا كه اين منشور ملاك مناسبي براي وحدت و در اولويت بعدي عطف توجه به نامزدهاي مجلس نهم خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۷ - ۲۹ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
اين جريان چند رييس دارد؟؟؟
خبر روانبخش كو چرا حذف كرديد ؟؟؟؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۷ - ۲۹ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
چرا در ارسال خبر گيج مي زنيد؟؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها