کد خبر: ۳۱۱۶۰۳
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نيوز/ پيشکسوت باشگاه پرسپوليس گفت: «بازيکنان اين تيم در حد پرسپوليس نيستند وتيم بزرگ، بازيکن بزرگ هم مي خواهد.»
حسن شير محمدي در خصوص شرايط نامطلوب تيم فوتبال پرسپوليس اظهار داشت: «متاسفانه شرايط اين تيم خيلي بد و بحراني است. در اين چند سال اخير اين تيم دستخوش تغييراتي شده است در مديريت، که اين تغييرات اين تيم را به اين روز انداخته است. با هر تغيير مديريتي کادر فني نيز تغيير کرده است و طي اين تغييرات متعدد شرايط به گونه اي شده است هر بازيکني که خواسته به پرسپوليس بيايد. پرسپوليس بازيکن بزرگي ندارد، مشکل اين تيم بازيکنان هستند، اين بازيکنان زندگي حرفه اي را بلد نيستند و نمي دانند به چه تيم بزرگي آمده اند.»
وي در پاسخ به اين سوال که آيا با آمدن برانکو اين تيم مي تواند به روزهاي اوج خودش برگردد يا خير؟ افزود: «نه تنها برانکو بلکه هيچ سرمربي ديگري کاري از دستش بر نمي آيد مگر اينکه در اين چهار بازي آخر معجزه اي رخ دهد، برانکو نمي تواند با اين زماني که دارد معجزه کند و نياز به زمان دارد تا بتواند اين تيم را درست کند. تغييرات کادر فني در بدترين زمان ممکن رخ داده است، درست در شرايطي که تيم بحران زده است و چهار بازي به پايان ليگ بيشتر نمانده اين تغيير رخ داده است که فکر نمي کنم کار منطقي باشد، اگر مي خواستند اين تغيير را ابراز کنند نيمه فصل بهترين زمان براي اين کار بود.»
مدافع سال هاي دور پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که با آزاد شدن سياسي، آقاي هدايتي اعلام کرده است که تا زمان مزايده سوم ديگر پولي براي پرسپوليس خرج نخواهد کرد، در اين برهه زماني که سرخپوشان با مشکلات مالي زيادي دست و پنجه نرم مي کنند چه کسي اين تيم را پشتيباني مالي مي کند؟ گفت: «اين سوال را نبايد از من بپرسيد بايد از آقايان بپرسيد که اين تيم را به اين روز انداخته اند و معلوم نيست از کجا آمده اند؟ شک نکنيد دست هايي پشت پرده است که اين افراد به راحتي وارد فوتبال مي شوند. من اصلا اين آقا را نمي شناسم و نمي دانم از کجا آمده است، فقط مي دانم افراد متخصص و تحصيل کرده در ورزش ايران و به خصوص فوتبال ايران زياد هستند که مي تواند به اين تيم کمک کنند.»
شير محمدي در خصوص اينکه اگر پرسپوليس با اين شرايط ادامه بدهد به دسته پايين تر سقوط مي کند يا خير؟ افزود: «من بعيد مي دانم اين اتفاق بي افتد چون پرسپوليس تيم بزرگي است، البته هيچ چيز غير ممکن نيست و احتمال سقوط هم روي کاغذ وجود دارد.»
وي در پايان خاطر نشان کرد: «تنها راه خلاصي اين تيم از اين شرايط اين است که زود تر تکليف اين تيم را مشخص کنند تا پرسپوليس سر و سامان بگيرد و صاحب اصلي خودش را پيدا کند. اميدوارم براي فصل بعد بازيکنان بزرگي به پرسپوليس بيايند که در حد اين تيم باشند و بدانند که لباس چه تيم بزرگي را به تن کرده اند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها