کد خبر: ۳۱۱۳۴۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
رییس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: «استقلال هنوز در کورس قهرمانی حضور دارد و حداقل مطمئن به کسب سهمیه آسیا هستیم.»
  به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، مصاحبه مقداد نجف‌نژاد دو بخش دارد. بخش اول درباره اینکه سرنوشت استقلال و پرسپولیس درصورت واگذاری چه خواهد شد و بخش دوم درباره اینکه اگر استقلال به پدیده ببازد، آیا امیر قلعه‌نویی از کار برکنار می‌شود؟!

 

نجف‌نژاد که تازگی‌ها حکم تازه‌ای از وزارت ورزش و جوانان گرفته درباره موضوع اول که مساله واگذاری و مزایده سرخابی‌ها است توضیحاتی داد: «در حال حاضر یک دغدغه بیشتر نداریم و آن اداره درست باشگاه استقلال است چون این باشگاه ماشین یا کارخانه نیست که بگوییم آن را می‌فروشیم و بعد بقیه مشکلات با خریدار جدید حل شود.»

 

وی افزود: «برای استقلال و پرسپولیس هر کدام با 20، 30 میلیون طرفدار اهلیت قبل از هر چیزی مهم‌تر است. الان قیمتگذاری 290 میلیارد تومان برای استقلال گران است. البته من می‌گویم اگر هزار میلیارد تومان هم قیمتش باشد باید این باشگاه را حتی به مبلغ 50 یا 100 میلیارد به کسی بفروشیم که مطمئن باشیم آن را خوب اداره می‌کند. با شرایط موجود بعید می‌دانم استقلال به فروش برسد.»

 

وی در واکنش به مباحث مطرح شده از سوی نژادفلاح در برنامه 90 که گفته بود "چرا موضوع نمایندگی و عضویت هیأت مدیره را درباره آقای نجف‌نژاد مطرح نمی‌کنید؟"، گفت: «بنده چندین دوره است که در باشگاه استقلال هستم. البته آقای نژادفلاح هم از دوستان خوب من است. ما رفیق هستیم و شخصا مشکلی با این اظهارات ندارم.»

 

نجف‌نژاد به سوالی درباره آینده کاری امیر قلعه‌نویی و اینکه آیا اولتیماتومی گرفته اینطور پاسخ داد: «ما در حال حاضر مطمئن هستیم که سهمیه آسیا را می‌گیریم. استقلال در دوره‌های سخت‌تر از این هم به خوبی نقش خود را ایفا کرده است چون ذات استقلال داشتن شخصیت قهرمانی است.»

 

وی تاكید كرد: «در استقلال کاملاً شرایط دوستانه و صمیمیت کامل حاکم است. ما یک جمع و خانواده هستیم که این جمع از هم جدا نیست. معتقدیم که بسیاری از مشکلات با همدلی تاکنون حل شده و از این به بعد نیز این رویه جواب می‌دهد. در حال حاضر هیأت مدیره و مدیرعامل پای کار هستند و تمامی ارکان زحمت می‌کشند.»

 

رییس هیات مدیره استقلال در ادامه گفت: «البته مسئولیت بنده دوچندان شده است. تمام تلاشم را می‌کنم تا بازیکنان و کادر فنی و سرمربی خیال‌شان از مشکلات حاشیه‌ای به خصوص مسائل مالی حل شود تا آنها تنها دغدغه برد در زمین را داشته باشند. هیأت مدیره برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.»

 

حرف‌های نجف‌نژاد نشان می‌دهد که او حامی امیر قلعه‌نویی است اما اینکه پس از باخت به پدیده آیا همچنان به حمایت از امیر قلعه‌نویی ادامه دهد یا خیر، مشخص نیست. باید صبرکرد و نتیجه تلاش استقلال را با قلعه‌نویی دید.

 

رییس هیأت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه در آخرین حضورش در تمرین باشگاه استقلال از قلعه‌نویی حمایت جدی کرده است، گفت: «تمام تلاشمان را می‌کنیم تا تیم از شرایط فعلی خارج شود البته در حال حاضر شرایط تیم بد نیست. استقلال هنوز در کورس قهرمانی حضور دارد و حداقل مطمئن به کسب سهمیه آسیا هستیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها