کد خبر: ۳۱۱۱۶۸
زمان انتشار: ۰۹:۱۷     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال برای بررسی نتایج ضعیف آبی پوشان در چند بازی اخیر، بوی برکناری سرمربی را می داد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از  جام نیوز، سوال بزرگ پس از تجمع دوستداران امیرقلعه‌نویی مقابل باشگاه استقلال این است که علت اصلی حضور این افراد چه بوده است؟ آیا تنها یک نشست چند ساعته مدیرعامل استقلال با پیشکسوتان این باشگاه می‌تواند دلیل این حضور باشد؟

 

برای یافتن پاسخ این سوال باید کنکاش بیشتری کرد و به آن نقطه رسید که بهرام افشارزاده، در نشست دو روز پیش با اعضای هیات‌مدیره طرح برکناری قلعه‌نویی از سرمربیگری استقلال را اعلام کرد.

 

گفته می شود با وجود اینکه منصور پورحیدری، مسعود معینی و رضا صادق پور معتقد به تغییر در کادر فنی برای افزایش شانس کسب سهمیه بودند، اما این پیشنهاد توسط دیگر اعضای پرقدرت هیات مدیره وتو شد. مقداد نجف نژاد و رضا نثاری اعضایی بودند که رای به ادامه همکاری با قلعه نویی دادند.

 

شنیده می شود مخالفان ادامه همکاری با قلعه نویی مایل بودند در صورت قطع همکاری با ژنرال هدایت تیم نه به پرویز مظلومی و مربی دیگری خارج از مجموعه بلکه به جواد زرینچه سپرده شود.

 

خبر طرح افشارزاده برای وارد آوردن شوک به استقلال و برکناری قلعه‌نویی خیلی زود از نشست هیات‌مدیره استقلال به بیرون منتقل شد و در نهایت دوستداران قلعه‌نویی که از ماجرا بو بردند، تصمیم گرفتند برای حمایت از سرمربی محبوب‌شان مقابل باشگاه استقلال تجمع کنند.

 

افشارزاده در مرحله اول برای اجرای این طرح ناکام بود اما او همچنان به دنبال پیاده‌سازی این طرح است. گفته می‌شود اگر استقلال شانس کسب سهمیه داشته باشد و در دو بازی آتی نتیجه دلخواه را نگیرد حتی برای دو بازی پایانی مقابل تراکتورسازی و پرسپولیس ممکن است این جابه‌جایی انجام شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها