کد خبر: ۳۰۹۹۹۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۰     ۲۷ فروردين ۱۳۹۴
با رفتن کروش بي شک کفاشيان و وزارت ورزش نفس راحتي مي کشند و ديگر کسي به امکانات نامناسب اعتراض نمي کند. اگر يکي هم اعتراض کند مثل علي کريمي که از اردوي اردبيل اخراج شد،اخراج مي شود و به خانه برمي گردد!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاين، با رفتن کروش بي شک کفاشيان و وزارت ورزش نفس راحتي مي کشند و ديگر کسي به امکانات نامناسب اعتراض نمي کند. اگر يکي هم اعتراض کند مثل علي کريمي که از اردوي اردبيل اخراج شد،اخراج مي شود و به خانه برمي گردد!
ظاهرا تکليف روشن شده و وزارت ورزش و فدراسيون فوتبال هر کدام به شکلي از پذيرفتن مسايل مالي تيم ملي شانه خالي مي کنند. کارلوس کروش تمام حرف هاي خود را در جلسه مشترک با کفاشيان و نماينده وزارت ورزش به زبان آورد و گفت تمام خواسته اش براي ادامه همکاري، ترميم زمين تمريني، تهيه البسه مناسب، برگزاري اردو و بازي دوستانه است. اين خواسته ها از نظر خود کفاشيان خواسته هايي معقولانه است اما ظاهرا وزارت ورزش و فدراسيون تمايلي ندارند براي تامين اين امکانات، به کارلوس کروش تضمين بدهند. فعلا تيم ملي و خواسته هايش بين وزارت ورزش و فدراسيون فوتبال پاسکاري مي شود، اين را مي شد از اظهارات روز چهارشنبه علي کفاشيان و حسني خو مشاور ورزير ورزش فهميد. به فاصله يک ساعت پس از اينکه کفاشيان گفت: «وزارت ورزش قول داده تمام حمايت ها را انجام دهد.» حسني خو با سايت اين وزارتخانه گفت و گو کرد و پاسخ حرف هاي رئيس فدراسيون را اينطور داد: «مقرر شد خود فدراسيون شرايط را براي ادامه همکاري کروش فراهم کند و ما هم متناسب با بودجه تخصيصي دولت و در چارچوب توافقات کمک کنيم.» در واقع ابتدا کفاشيان توپ را به زمين وزارت ورزش انداخت و سريعا وزارتي ها هم گفتند خود فدراسيون بايد شرايط را براي ادامه همکاري مهيا سازد. در اين بين وزير ورزش هم با واکنش خود در برابر اين سوال که وضعيت کروش چه خواهد شد، يک بار ديگر نشان داد براي او کشتي اهميت بيشتري دارد: «در حال حاضر نگاه ها به کشتي معطوف است که قهرمان جام جهاني شده، اميدواريم فوتبال مانند کشتي رشد داشته باشد.»
با ادامه اين شرايط و پاسکاري تيم ملي بين وزير و رئيس، به نظر مي رسد اتفاقات قابل پيش بيني سرانجام به وقوع مي پيوندد و کروش از تيم ملي جدا مي شود. اتفاقي که در واقع براي دو طرف چندان هم بد نيست چراکه با حضور مربي جديد، ديگر کسي نيست که از آنها بابت حمايت تعهد بخواهد. کفاشيان هم مي تواند با خيال راحت تري تيم ملي را اداره کند؛ مثل دوران مربيگري قلعه نويي، دايي و قطبي که دردسر آنچناني براي برگزاري اردوها وجود نداشت و هيچ بازيکني به کيفيت بد زمين تمريني، لباس هاي تمريني، بازي هاي دوستانه و... اعتراضي نداشت. يکي مثل کريمي هم که در دوران مربيگري دايي به اردوي بي کيفيت اردبيل اعتراض کرد، به خانه فرستاده شد تا ديگر از اين حرف ها نزند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها