کد خبر: ۳۰۸۶۶۶
زمان انتشار: ۰۸:۴۷     ۲۲ فروردين ۱۳۹۴
نماينده مردم تهران گفت: عربستان با اقدام تجاوزگرانه خود به خاک يمن، به سقوط نزديک‌تر شد و اگر از اقدام خود دست برندارد قطعا آينده تاريک و سياهي در انتظارش خواهد بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، اسماعيل کوثري نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفت و گو با تسنيم، درباره تهاجم عربستان به کشور يمن و کشتار مردم غير نظامي و بي دفاع شهر هاي مختلف يمن اظهار داشت: عربستان با اين اقدام خود، به سقوط نزديک‌تر شد و اگر از اقدام خود دست برندارد قطعا آينده تاريک و سياهي در انتظارش خواهد بود.
وي در ادامه گفت: بزرگترين چالش عربستان از ميان رفتن مقبوليت آن در ميان ملت ها به ويژه مردم خود عربستان است، کساني که در اين جنگ به عنوان سرباز، خلبان و يا پشتيبان حضور دارند از خود و از نزديکان خود با اين سوال مواجه هستند که چرا اين جنگ رخ داده و چرا بايد بر مردم بي پناه آتش گشوده شود.
عضو کميسيون امنيت ملي مجلس تصريح کرد: چون عربستان بر سر بهانه هاي واهي به يمن حمله کرده نمي تواند افکار عمومي را قانع کند و اين سوال سبب مي شود که از درون با يک بحران اجتماعي و سياسي رو به رو شوند.
کوثري در خصوص سکوت مجامع بين المللي تاکيد کرد: متاسفانه جوامع بين المللي هميشه از ظالم پشتيباني مي کنند و اين مسئله در جنگ يمن هم صادق است، اميدواريم تا افکار عمومي جهان بيدار شده و نسبت به اين جنايت بزرگ و نسل کشي بي رحمانه واکنشي در خور نشان دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها