کد خبر: ۳۰۷۹۱۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۱     ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
خورخه داسیلوا پیش از دیدار برابر پرسپولیس گفت: درست است که پرسپولیس سرمربی خود را تغییر داده اما این اتفاق تاثیری در عملکرد بازیکنان من ندارد.
به گزارش پایگاه 598،خورخه داسیلوا در نشست خبری قبل از دیدار روز چهارشنبه النصر برابر پرسپولیس که عصر امروز سه شنبه در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: ما بازیکنان باتجربه ای را در اختیار داریم که می توانند از پس بازی کردن در ورزشگاه بزرگی مثل آزادی و هواداران پرشمار پرسپولیس بربیایند. با این حال ما بازی سختی را پیش رو داریم.

 

وی در مورد تغییراتی که در کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس رخ داده و تاثیر آن بر دیدار روز چهارشنبه دو تیم گفت: درست است که پرسپولیس مربی اش را عوض کرده است اما این دلیلی برای بازیکنان نیست چرا که آنها باید در زمین بهترین عملکردشان را داشته باشند. بازیکنانم تمام تلاششان را خواهند کرد تا با دست پر از میدان خارج شوند.

 

سرمربی تیم فوتبال النصر در مورد پیروزی که در دیدار رفت برابر پرسپولیس کسب کردند گفت: ما به مسابقات برگشتیم و در دیدار رفت هم کسی تصور نمی کرد که ما بتوانیم برابر پرسپولیس به پیروزی برسیم اما در آن بازی خوب عمل کردیم و توانستیم با سه گل به پیروزی برسیم.

 

مهر


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها