کد خبر: ۳۰۷۲۲۶
زمان انتشار: ۲۰:۴۹     ۱۶ فروردين ۱۳۹۴
کلانتری:
هافبک صبای قم اخراج رحمان احمدی را در پیروزی تیمش مقابل سپاهان بی‌تاثیر نمی‌داند ولی معتقد است عامل اصلی این نتیجه تعصب بازیکنان صبا بود.
به گزارش پایگاه 598، ایوب کلانتری در خصوص بازی با سپاهان به "ورزش سه" گفت: مسابقه سختی داشتیم چون آنها از نظر فنی عالی هستند و امکانات، کادر فنی و بازیکنان خوبی دارند ولی خوشحالم توانستیم با یک بازی خوب بر آنها غلبه کنیم و کار بزرگی انجام دهیم.

او ادامه داد: فوتبال غیر قابل پیش بینی است؛ روز گذشته ما تیم ضعیفی نبودیم و سپاهان هم مثل همیشه نبود. درست است که آنها ده نفره شدند ولی بازیکنان ما از موقعیت‌هایشان بهتر استفاده کردند و توانستیم سپاهان را شکست دهیم.

هافبک صبا با اشاره به اخراج رحمان احمدی اظهار کرد: وقتی تیمی یک بازیکن خصوصا دروازه بانش اخراج شود مطمئنا کار سخت تری خواهد داشت و این کار ما را راحت تر کرد. ما هم توانستیم از این برتری عددی استفاده کنیم و سه امتیاز را بگیریم.

کلانتری در مورد گلش به سپاهان ابراز کرد: واقعا نام زننده گل مهم نیست چرا که بازیکنان ما با تلاش زیاد تنها موفقیت صبا را می‌خواهند. همه بازیکنان با تعصب بازی می‌کنند تا تیم نتیجه بگیرد و زننده گل برای ما اهمیت زیادی ندارد.

هافبک صبا معتقد است تیمش می‌تواند در ادامه فصل به رده‌های بالاتر صعود کند: درست است که بخشی از قراردادها پرداخت شد ولی بازیکنان صبا همیشه با تعصب بازی می‌کنند و سعی دارند بهترین نتایج را با کمک کادر فنی بگیرند. متاسفانه در بازی‌های گذشته به دلایل مختلف نتوانستیم روند خوبی داشته باشیم اما امیدوارم در هفته‌های آینده بهتر کار کنیم و نتایج اخیر را با حمایت مسئولان جبران کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها