کد خبر: ۳۰۱۴۵۴
زمان انتشار: ۲۰:۲۰     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس از عملکرد تيمش در خط دفاع بسيار راضي است و مي‌ گويد هم تيمي هايش اجازه ندادند حتي يک موقعيت نصيب بنيادکار شود.
رضا نورمحمدی در این باره به "ورزش سه" گفت: خدا را شکر اجازه ندادیم حتی یک موقعیت نصیب بازیکنان بنیادکار شود. فقط در یک صحنه آنها از روی یک ضربه آزاد روی دروازه ما موقعیت ایجاد کردند، اما خدا را شکر سوشا مکانی اجازه نداد توپ وارد دروازه شود.

او در مورد دلیل عملکرد خوب تیمش در خط دفاع در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما واقعا در لیگ قهرمانان طوری برنامه ریزی کرده ایم که در دفاع به یک نظم تاکتیکی خوب برسیم. شما دیده اید که ما در این 2 بازی هم در دفاع خیلی خوب عمل کرده ایم. بعد از نیم فصل اول خیلی روی خط دفاعمان کار کرده ایم و خدا را شکر فکر می‌کنم با شروع نیم فصل دوم و به ویژه در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشته ایم.

مدافع پرسپولیس در مورد تفاوت تیمش در لیگ‌برتر و لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: ما در نیم فصل دوم واقعا عملکرد خوبی داشته ایم. در دو بازی که برابر ذوب‌آهن و ملوان شکست خوردیم، در هر دو بازی حقمان برد بود. اما خدا را شکر در لیگ قهرمانان آسیا برخلاف لیگ‌برتر همه توپ هایمان گل می‌ شد. این نکته خیلی مثبتی برای ما است.

نورمحمدی ادعا می‌ کند که به مراحل پایانی لیگ قهرمانان فکر نمی‌کند: اصلا ما به مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا فکر نمی‌ کنیم. الان فقط هدفمان این است که بازی هایمان را در مرحله گروهی با موفقیت پشت سر بگذاریم و وقتی که صعود کردیم بعدا می‌ توانیم برای صعود به مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا برنامه ریزی کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها