کد خبر: ۲۹۸۹۹۸
زمان انتشار: ۲۳:۵۱     ۰۵ اسفند ۱۳۹۳
جایگاه خودروی سوزوکی گراندویتارا در صدر جدول رتبه بندی آدیت شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) با کاهش نمرات منفی طی هفته سوم بهمن ماه و اخذ حداکثر امتیاز منفی 15 تثبیت شد.
بر اساس ارزیابی صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ،خودروی سوزوکی در سال جاری برای چندین مرتبه صدر نشین  رده بندی کیفیت خودروهای داخلی شده است.


همچنین در بهمن سال جاری، نمرات منفی در محصولات پارس، پژو405  و سمند کاهش یافته که به طور میانگین 10 درصد بهبود کیفی این محصولات را نسبت به ماه های قبل نشان می دهد.

بهبود کیفی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در11  ماهه  سال 1393  براساس شاخص آدیت ترکیبی (ISQI) به نحوی است که  در حال حاضر کلیه خودروهای سواری تولیدی این شرکت دارای سطوح کیفی خیلی خوب هستند.

نتایج حاصل شده در شاخص آدیت ترکیبی (ISQI)، موید این مطلب است که  گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه مسیر ترسیم شده توسط مدیریت ارشد در حوزه کیفیت محصولات و خدمات، با بهره گیری از کلیه ظرفیت‌های انسانی و تخصصی موجود در سطح شرکت، در جهت ایجاد فضای مناسب برای ارتقای کیفیت محصولات از هیچ تلاشی،‌ فروگذار نخواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها