کد خبر: ۲۹۷۸۶۱
زمان انتشار: ۲۰:۲۱     ۰۲ اسفند ۱۳۹۳
کاپيتان استقلال هواي سرد تبريز و باد شديدي که در استاديوم مي‌ وزيد را بزرگترين عامل نتيجه نگرفتن تيمش مي‌ داند.
به گزارش پایگاه 598،رضا عنایتی در این باره به "ورزش سه" گفت: من فکر می‌ کنم آب و هوای سرد و باد شدیدی که در ورزشگاه می‌ وزید، باعث شد ما نتوانیم عملکرد همیشگی مان را در زمین بازی داشته باشیم و به مشکل خوردیم. بالاخره در چنین هوای سردی بازی کردن همیشه سخت است و نمی‌ شود به راحتی کارهای تاکتیکی سرمربی را در زمین بازی پیاده کرد. من قبول دارم این بازی بسیار بی کیفیت بود ولی دلیلش همینی است که به آن اشاره کردم.

او ادامه داد: شک نکنید اوضاع برای گسترش فولادی ها بسیار بهتر از ما بود چون آنها با این هوا آشنا هستند و 7 روز هفته در هوای سرد تبریز تمرین می‌ کردند. این چیزی است که ما را اذیت کرد چون ما به این آب و هوا اصلا عادت نداشتیم.

کاپیتان استقلال ادعا می‌ کند که تیمش شانس آورده که در این هفته امتیاز از دست داده است: ما شانس آوردیم که در این هفته امتیازها را از دست دادیم چون تمام تیم های مدعی نتوانستند تیم های روبه رویشان را شکست دهند. اگر تیم های مدعی برنده می‌ شدند، کار ما وخیم نه اما سخت می‌ شد. اما خدا را شکر حالا چیزی از دست نداده ایم و می‌ توانیم در هفته های بعد این نتیجه را جبران کنیم. در نیم فصل دوم معمولا جایی برای اشتباه کردن وجود ندارد و ما باید امتیازی که در بازی با گسترش فولاد از دست دادیم را خیلی زود جبران کنیم.

عنایتی بعد از اینکه در اولین بازی اش برای استقلال برابر سپاهان گل زد نتوانسته در سه بازی بعدی گلی به ثمر برساند. او در این باره هم می‌ گوید: من اصلا به گلزنی فکر نمی‌ کنم و این را هم بارها گفته ام. ما می‌ خواهیم کاری کنیم که سجاد شهباززاده به آقای گلی برسد و یک آقای گل جدید در استقلال ظهور کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها