کد خبر: ۲۹۵۸۵۲
زمان انتشار: ۱۸:۵۹     ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
محمود خوردبين سرپرست پرسپوليس که پيش از پيروزي سرخپوشان در مشهد احتمال پيروزي و برگشت پرسپوليسي ها را داده بود، درباره بازي هاي آتي سرخپوشان و حوادثي که ديروز در محل تمرين اين تيم واقع شد چنين مي‌ گويد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، خوردبین با اظهار بی اطلاعی از اتفاقی که در محل تمرین پرسپولیس رخ داد اعلام کرد: من نمی‌ دانم چه اتفاقی افتاد فقط از دور شاهد یک درگیری بودم و براساس وظیفه سرپرستی خودم به دوستانی که اطراف بودند و یکی از هواداران قدیمی گفتم به مساله رسیدگی کنند، اما متاسفانه بعضی جاها عنوان شده که محمود خوردبین شاهد درگیری به وجود آمده در تمرین پرسپولیس بوده اما واکنشی نشان نداده و اقدامی نکرده است. من بعد از 50 سال حضور در این فوتبال و نزدیک 35 سال سرپرستی در پرسپولیس کار خود را بلد هستم و به خاطر همین آشنایی با کار است که دوستان همواره به من محبت دارند. من و اقداماتم را قبول دارند.

خوردبین درباره پیش‌بینی قبل از بازی در مشهد برابر پدیده گفت: می‌ دانستم که مورد عنایت امام هشتم واقع خواهیم شد وخوشبختانه چنین شد. به این پرسپولیس اعتقاد دارم و می‌ دانم در روزهای آینده پرسپولیس نتایج خوب خود را تداوم خواهد داد.

خوردبین گفت: صبا را هم می‌ بریم و 28 امتیازی شدن گام اولمان برای برگشت از آن دوره تلخ است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها