کد خبر: ۲۹۵۰۸۴
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۲۴ بهمن ۱۳۹۳
به نظر مي رسد فيروز کريمي احيا و دوباره بدل به مربي خوشفکري شده که آخرين قهرماني باشگاههاي ايراني در آسيا را با پاس تهران رقم زده است.
به گزارش "ورزش سه"، ملوان را گزینه اصلی سقوط معرفی می کردند. تیمی که نه پول داشت و نه مربی. گاهی در انزلی زمین تمرین هم برای این تیم پیدا نمی شد. در دوران افول ملوان با مویسیلویچ، مسئولان اقدام به اخراج این صرب بداخلاق کردند. سپس در میان تمام گزینه ها، مهر تایید زدند بر روی نام فیروز کریمی. مردی که بعد از چند سال ناکامی محض، فصل قبل ذوب آهن را در لیگ برتر نگه داشت. او سرمربی ملوان شد و خیلی زود دل بازیکنان این تیم را بدست آورد. با تمرینات متنوعی که برایشان در نظر می گرفت و با شوخی هایی که با آنها انجام می داد، تغییرات خیلی زود شکل گرفت. با تمرینات فیروز و البته بازیکنانی که در نیم فصل دوم جذب باشگاه شدند.

نتیجه همه این تغییرات، کسب 8 امتیاز از 4 بازی بود. دو بازی خانگی و دو بازی سخت خارج از خانه. فیروز ابتدا با صبا در قم به تساوی رسید. سپس تراکتورسازی را در انزلی متوقف کرد و در نهایت دو برد پیاپی بدست آورد. ابتدا مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و سپس برابر راه آهن در تختی انزلی. حالا یک تیم و یک مربی احیا شده اند. هم ملوان که از قعر جدول جدا شده و رتبه سیزدهم را به خود اختصاص داده و هم فیروز کریمی که بعد از یک افول درازمدت، دوباره مردی مطمئن برای نیمکت های لیگ برتری شده. تیم فیروز کریمی در 4 بازی تنها یک گل دریافت کرده و البته بازی زیبایی به نمایش گذاشته. بقای ملوان در لیگ برتر می تواند راه فیروز کریمی برای ادامه مربیگری در لیگ برتر را هموار کند. او احیا شده، چون ملوان را احیا کرده. حالا هر دو به روزهای خوش آینده امیدوارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها