کد خبر: ۲۹۲۴۳۹
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
سرپرست تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: همواره با تيم ملي فوتبال اميد تعامل و همکاري داشتيم و بايد براي حضور بازيکنان ما در اردو نامه‌نگاري شود تا سرمربي و مديريت باشگاه‌ در اين مورد تصميم بگيرند.
به گزارش پایگاه 598،و به نقل از فارس، ایوب ذوالفقاری در مورد وضعیت تراکتور‌سازی قبل از دیدار هفته نوزدهم این تیم مقابل پدیده مشهد گفت: وضعیت تیم خوب است و شرایط مصدومیت خالد شفیعی بهتر شده اما محمد ایرانپوریان و شهریار شیروند به دیدار مقابل پدیده نمی‌رسند. تمام تلاش‌مان را می کنیم تا در این مسابقه به پیروزی برسیم.

وی در رابطه با اتفاقاتی که در دیدار مقابل ملوان افتاد و اعضای تراکتور‌سازی به رفتار هواداران ملوان اعتراض داشتند خاطرنشان کرد: در حال حاضر فقط به فکر دیدار مقابل پدیده هستیم و تمام این مسائل را فراموش کردیم.

سرپرست تیم فوتبال تراکتور‌سازی در رابطه با اینکه گفته می‌شود قرار است امروز مدیرعامل باشگاه مشخص شود اظهار داشت: در این مدت سعید عباسی مسائل تیم را برعهده داشت و کار را به خوبی پیش می‌برد. در حال حاضر هم هفته‌ای یکبار جلسه هیأت‌مدیره برگزار می‌شود. امروز در راستای همان جلسات هیأت مدیره دور یکدیگر جمع می‌شوند تا در مورد مسائل تیم تصمیم‌گیری کنند.

ذوالفقاری در پاسخ به این سوال که آیا با حضور شاهین ثاقبی در اردوی تیم ملی امید که از 18 اسفند آغاز می‌شود با توجه به اینکه تراکتورسازی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بازی دارد موافقت می‌کنند، اظهار داشت: هنوز در این رابطه چیزی به ما اعلام نکردند. پس از اعلام این مسئله باید با سرمربی تیم صحبت کنیم. ما تابع قوانین هستیم البته در این راستا باید تعامل دوجانبه باشد تا نه باشگاه متضرر شود و نه تیم ملی امید. هر وقت این مسئله اعلام شود سرمربی و مدیریت تیم در این رابطه تصمیم می‌گیرند.

وی در مورد اینکه وضعیت بازیکنان سرباز به کجا انجامید و آیا به این نفرات اجازه بازی داده می‌شود، گفت: هنوز چیز جدیدی در این مورد اعلام نشده است. مسئولان در این مورد تصمیم می‌گیرند از خدای‌مان است که بتوانیم از این بازیکنان استفاده کنیم و آنها از شرایط مسابقه دور نشوند. امیدواریم در این رابطه اتفاقات خوبی بیفتد و این بازیکنان اجازه همراهی ما در آسیا را به دست بیاورند در این مورد قول‌هایی دادند که امیدواریم مثبت باشد. حتی گفته می‌شود با توجه به در پیش بودن روز 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب نامه‌نگاری صورت بگیرد و برای اجازه کار این بازیکنان از مسئولان اجازه بگریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها