کد خبر: ۲۸۷۳۷۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۲۸ دی ۱۳۹۳
سايت سيدني مرنينگ هرالد در گزارشي به معرفي چهره هاي ويژه بازي فرداي تيم ملي پرداخت.

به گزارش پایگاه 598،نویسنده این مطلب از اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاج صفی به عنوان سه بازیکن ایران نام برده که باید عملکردشان جلوی امارات را زیر نظر گرفت.

سباستین هست در مورد اشکان دژاگه نوشت: اشکان یکی از بزرگترین ستاره های حاضر در جام ملتهاست و هواداران تیم ملی امیدوارند که دژاگه در استرالیا نمایش ویژه ای داشته باشد. اشکان تا اینجای بازیهای بد کار نکرده اما قطعا می تواند عملکرد بهتری هم داشته باشد. پاس گل او به سردار آزمون در دیدار مقابل قطر یک پاس فوق العاده بود.

نویسنده سیدنی مرنینگ هرالد در مورد مسعود شجاعی هم این جملات را منتشر کرده است: بازیکن سابق اوساسونای اسپانیا که حالا در قطر پول خوبی می گیرد می تواند یکی از چهره های ویژه جام ملتها باشد. درست است که او به اندازه بازیکنانی مثل نکونام و آندو سابقه درخشانی ندارد اما تکنیک و سرعت این بازیکن قابل تحسین است. او در پیروزی تیم ملی مقابل قطر در همه جای زمین دیده می شد.

گزینه آخر سایت استرالیایی هم احسان حاج صفی است: این بازیکن آچار فرانسه تیم ملی است که می تواند در پستهای مختلفی بازی کند و تا اینجای کار که نمایش خوبی در جام ملتها داشته. او که به عنوان بال چپ در تیم ملی بازی می کند در کنار مهرداد پولادی می تواند کابوسی برای مدافعان امارات باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها