کد خبر: ۲۸۶۳۱۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۲۴ دی ۱۳۹۳
تيم فوتبال پرسپوليس با طرح لباس جديد، در ديداري دوستانه برابر تيم بنيادکار قرار مي‌گيرد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پرسپولیسی‌ها با حضور در امارات، لباس‌های جدید خود را تحویل گرفتند و قرار بر این است که در بازی دوستانه امروز (چهارشنبه) برابر بنیادکار با ترکیب جدیدی از لباس وارد زمین شوند که شامل پیراهن سفید و شورت قرمز خواهد بود.

* بنابر اعلام مسعود مومنی، مربی بدنساز سرخپوشان، با آغاز اردوی امارات، تمرینات وارد فاز جدیدی شده است و هدف این است که با کاهش تمرینات استقامتی بدن‌ها آزاد شده و تمرینات سرعتی و برنامه‌های فنی و تاکتیکی در دستور کار قرار گرفته شود.

* سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که در بدو ورود سرخپوشان در جلسه‌ای، شرایط و اهداف اردو را برای بازیکنان تشریح کرده و انتظارات خود را نیز مطرح کرده بود، امروز از ساعت 12:30 تا 13 جلسه فنی با سرخپوشان دارد. درخشان در این جلسه ضمن جمع‌بندی از تمرینات انجام شده، درباره اهداف و برنامه‌های بازی با بنیاد کار صحبت خواهد کرد.

کادر فنی پرسپولیس بر این مسئله تاکید دارد که در بازی امروز تلاش می‌کند تا هم بازیکنان به حال و هوای مسابقه و بازی برگردند و هم تجربه‌ای از توان و سطح بازی حریفان آسیایی کسب کنند و از اینرو نتیجه بازی حائز اهمیت نیست و به همین دلیل طی دو روز گذشته با روزی دو جلسه تمرین، فشار آورده‌اند.

گفتنی است؛ اعضای تیم فوتبال پرسپولیس که ساعت 9 صبح امروز صبحانه را صرف کردند، ساعت 15 عازم محل بازی می‌شوند و حدود یک ساعت و نیم در راه خواهند بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها