کد خبر: ۲۸۵۹۳۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۲۳ دی ۱۳۹۳
خورخه مندس، مدير برنامه‌هاي کريستيانو رونالدو عنوان کرد که رونالدو، يک الگوي کامل براي بازيکنان جوان است.

به گزارش پایگاه 598،مندس که خود شب گذشته در زوریخ حضور داشت، از نزدیک تماشاگر دریافت سومین توپ طلا توسط رونالدو بود. او رونالدو را یک حرفه ای کامل خواند و مدعی شد که او یک الگوی کامل و مناسب برای بازیکنان جوان است.
او گفت:" او یک حرفه ای بالفطره است و این موضوع برای اینکه در زمین عملکرد بهتری داشته باشید، حیاتی است. کریستیانو یک پروفسور است. او یک الگوی کامل برای پسربچه هایی است که می‌خواهند به بهترین بازیکن جهان تبدیل شوند. او همچنین یک الگو برای جامعه و کشور ماست، برای اینکه بیشتر متمرکز باشیم و جاه طلبی خود را حفظ کنیم. او یک الگو برای جوانان و بزرگسالان است. او هیچگاه تسلیم نشده و همیشه می‌خواسته بهتر و بهتر باشد."
همکاری رونالدو و مندس به 14 سال پیش باز می‌گردد و مندس در این رابطه گفت:" او در 16 سالگی، بهترین بازیکن رده ی سنی خود بود، همینطور در 17 سالگی. همیشه بهترین بوده. مردم حالا می‌گویند که او بهترین است زیرا وضعیت بدنی عالی دارد ولی در 16 سالگی، دریبل‌های فوق‌العاده ای می‌زد و حریفانش را به راحتی جا می‌گذاشت. او یکفیت خیلی بالایی داشت. او بهترین بازیکن تاریخ است و دیگر کسی مثل او ظهور نخواهد کرد."



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها