کد خبر: ۲۸۵۱۰۱
زمان انتشار: ۲۳:۴۸     ۲۰ دی ۱۳۹۳
سرمربي سپاهان ادعا مي کند شانس صعود ايران از مرحله گروهي جام ملت هاي آسيا بالا است اما او شانس کمي براي صعود ايران از مرحله يک چهارم نهايي تصور مي کند.
به گزارش پایگاه 598،حسین فرکی در این باره به "ورزش سه" گفت: من فکر می کنم تیم هایی که در گروه ایران هستند همه تیم های درجه 2 آسیا هستند، به همین دلیل من شانس ایران را برای صعود از گروه صد در صد تصور می کنم. اما در مرحله  یک هشتم نهایی من شانس ایران را برای صعود 40 در صد پیش بینی می کنم چون تیم هایی که در این مرحله به ایران می خورند تیم های بسیار قوی هستند. من شانس تیم ملی را برای صعود از مرحله نیمه نهایی فقط 30 درصد پیش بینی می کنم.

او در پاسخ به این سوال که بین پورعلی گنجی و امیرحسین صادقی چه کسی زوج سیدجلال حسینی را در خط دفاع تشکیل می دهد هم گفت: از نظر من صد در صد کی روش از امیرحسین صادقی استفاده خواهد. او تجربه بازی در جام جهانی را دارد اما پورعلی گنجی مدافع جوانی است و برای این بازی تجربه بازی بین المللی را ندارد.

سرمربی سپاهان در مورد زوج رویای خط حمله تیم ملی هم گفت: من فکر می کنم در جام ملت های آسیا اشکان قوچان نژاد مهاج نوک بازی می کند. همچنین احسان حاج صفی و علیرضا جهابخش در راست و چپ او بازی خواهند کرد. احتملا اشگان دژاگه هم در پشت او بازی می کند و این دو نفر در طول بازی جای شان را با هم عوض می کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها