کد خبر: ۲۸۴۵۸۵
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۱۸ دی ۱۳۹۳
مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: «فقط زمانی مسئولیت نیمکت استقلال را می‌پذیرم که واقعاً از هر نظر توانایی احراز آن را داشته باشم و قبل از آن امتحانم را پس داده باشم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، علی سامره جزو بازیکنان کم‌حاشیه فوتبال ما بود و این روزها بی‌سر و صدا در عرصه پایه‌ای مربیگری می‌کند.

 

وی در خصوص وضعیت استقلال اظهار داشت: «استقلال در نیم‌فصل پرفراز و نشیب بود. البته همان‌طور که کادرفنی و مربیان مدعی شده‌اند، هنوز انتظارات را برآورده نکرده‌اند و جام‌حذفی را از دست داده‌اند اما هنوز تا صدر جدول فاصله چندانی ندارند و می‌توانند جبران کنند.»

 

سامره درباره عملکرد ملی‌پوشان استقلال نیز گفت: «آنها در جام‌جهانی خوب بودند و امیدوارم در جام ‌ملت‌ها هم خوب باشند.»

 

علی 30 ثانیه درباره سقف آرزوهای فوتبالی اش نیز تاکید کرد: «هر فوتبالیستی در ایران آرزوی حضور در استقلال یا پرسپولیس را دارد. در مربیگری هم همین‌طور است. صادقانه بگویم، دوست دارم سرمربی استقلال شوم اما فقط زمانی این مسئولیت را می‌پذیرم که واقعاً از هر نظر توانایی احراز آن را داشته باشم و قبل از حضور بر روی نیمکت استقلال امتحانم را پس داده باشم.»

 

سامره در پایان درباره پیش بینی اش از نتایج تیم ملی در جام ملت ها نیز گفت: «به موفقیت تیم ملی در جام ملت‌ها خیلی خوشبین هستم البته باید از فاز ضدحمله جام‌جهانی خارج شویم و به رقبا حسابی فشار بیاوریم تا کاملاً در لاک دفاعی فرو بروند. بازی با بحرین که اولین جدال ماست از نظر امتیازی و روانی بسیار برای‌مان مهم است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها