کد خبر: ۲۸۴۴۰۳
زمان انتشار: ۱۸:۵۷     ۱۷ دی ۱۳۹۳
رضا عنايتي ديروز در بازي تدارکاتي با پديده اولين گلش را در بازگشت مجدد به استقلال به ثمر رساند. او مي‌گويد نمي‌تواند قول گلزني در اکثر بازي ها را بدهد اما تاکيد مي‌ کند تمام تلاشش را خواهد کرد.
به گزارش "ورزش سه"، عنایتی در مورد شرایط اردوی استقلال در کیش می‌ گوید: ما برای خوش گذرانی به کیش نیامده ایم روز سه نوبت تمرینات سختی را انجام می‌ دهیم، بالاخره شرایط بدنسازی همین طور است. چند روزی است که تمریناتمان را از سر گرفته ایم باید این ریاضت ها را کشید تا بتوانیم با بدن های آماده بازی ها را آغاز کنیم و نتایج خوبی بگیریم.

او همچنین در مورد تعطیلات طولانی مدت لیگ ادامه داد: این تعطیلی ها یک توفیق اجباری است، به هر حال شرایط تیم‌ملی هم حساس است و تمام باشگاه ها باید تابع برنامه فدراسیون و در خدمت تیم‌ملی باشند تا کشور ما بتواند در جام ملت های آسیا خوش بدرخشد.

عنایتی در مورد تساوی در دیدار با پدیده نظرش را اینگونه بیان کرد: بازی خوبی از آب درآمد، این دیدار به درخواست پدیده ای ها که چندین بار از استقلالی ها خواسته بودند انجام شود در نهایت برگزار شد. اما با توجه به شرایط سنگین بدنی انجام این دیدار یک ریسک بسیار بزرگ بود که امیرخان آن را پذیرفت. ما کلا 13 نفر بودیم که دو تا از ماها گلر بودند، کلا 2 ذخیره داشتیم صلاح نبود این بازی انجام شود اما خب، در آخر هم دیدیم که خیلی بد نشد. در این بازی 8 جوان زیر 23 سال به میدان رفتند که شرایطمان خیلی امیدوارکننده بود.

او در مورد گلزنی در این دیدار گفت: خدا را شکر که پایم به گلزنی باز شد. من اصلا نمی‌ خواهم سطح توقعات را بالا ببرم اما همیشه گفته ام که یک استقلالی اصیل هستم و موفقیت تیمم و شاد کردن دل هواداران برایم مهم است.

عنایتی در پایان در مورد اینکه می‌ تواند امسال با استقلال جام را بالای سر ببرد افزود: پیش‌بینی کردن کار بیفکرانه ای است اما ما می‌ خواهیم با برنامه ریزی درست جز مدعیان باشیم. یکی از جذابیت های فوتبال به این است که غیرقابل پیش‌بینی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها