کد خبر: ۲۸۴۳۰۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۰     ۱۷ دی ۱۳۹۳
مشاور فرهنگي وزير ورزش و جوانان گفت: نبايد از هواداران استفاده ابزاري کنيم و بايد شرايط و امکانات را براي آنها فراهم کنيم

به گزارش پایگاه 598،و به نقل از فارس، عبدالحمید گرشاسبی در حاشیه جلسه ساماندهی مسائل فرهنگی باشگاه‌ها گفت: تماشاگر سرمایه ورزش است. اگر هواداران حس کنند که مورد احترام هستند شرایط بسیار بهتر می‌شود و حمایت‌ها رنگ و بوی دیگری پیدا می‌کند. حضور هوادار اهمیت زیادی در فوتبال و ورزش دارد. باشگاه‌ها باید هواداران را سامان دهند و توقع داریم که در این راستا از باشگاه‌های قوی و حرفه‌ای الگوبرداری کنند.

وی افزود: امیدواریم با کارگاه‌های ساماندهی و تشکیل کانون هواداران کارهای خوبی در این راستا انجام دهیم و بتوانیم در پایان لیگ چهاردهم اعلام کنیم که چه اقدامات خوبی و چه پیشرفتی در این راستا داشتیم.

مشاور فرهنگی وزیر ورزش در ادامه خاطرنشان کرد: نباید از هواداران استفاده ابزاری کنیم. باشگاه‌ها و بازیکنان باید در این مورد مسائل را رعایت کنند. فاصله ما با حرفه‌ای شدن بسیار زیاد است و اگر بخوهایم بحث حرفه‌ای را در فوتبال‌مان داشته باشیم بسیاری از باشگاه‌هایی که در حال حاضر در لیگ حضور دارند باید کنار بروند. رضایت مردم با بحث حرفه‌ای‌گری فرق می‌کند و باید به عنوان دو موضوع جدا به این مسئله نگاه کنیم. 14 دوره لیگ برتر پشت سر گذاشته شده اما همچنان ما فاصله زیادی با حرفه‌ای شدن داریم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها