کد خبر: ۲۸۱۸۱۶
زمان انتشار: ۱۰:۱۴     ۰۹ دی ۱۳۹۳
عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: «درخشان و عبدی خیلی از من در بخش نقل و انتقالات واردتر هستند و من نمی توانم نظر خاصی بدهم.»

به گزارش پایگاه 598 ، حسین کلانی در رابطه با وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس اظهار داشت: «این روزها طاهری به عنوان مسئول باشگاه تمام امور نقل و انتقالات را در دست گرفته و با سرمربی تیم در ارتباط است. طبیعی است که در نقل و انتقالات هیات مدیره نمی توانند نقش خاصی داشته باشند و مدیرعامل طبق لیستی که سرمربی می دهد، برای تیم بازیکن جذب می کند.»

 

وی در پاسخ به این سوال که از شما مشورتی در نقل و انتقالات گرفته می شود؟، تصریح کرد: «مشورت خاصی از من گرفته نشده است اما من در این ماجراها وارد نمی شوم زیرا تخصصی هم در آن ندارم. اتفاقاتی که این روزها در تیم رخ می دهد و بازیکنی می رود یا می آید از قبل برنامه ریزی شده بود. درخشان و عبدی خیلی از من در بخش نقل و انتقالات واردتر هستند و من نمی توانم نظر خاصی بدهم.»

 

عضو هیات مدیره پرسپولیس در خصوص قهر کریمی از تیم ملی به دلیل خط خوردن محمد نوری گفت: «من هم به جای کریمی بودم، چنین کاری می کردم زیرا هر کس روی باشگاهش تعصب دارد. واقعا هم حق نوری بود که در تیم ملی باشد و احتمالا به همین دلیل کریمی عصبانی شده است. البته این قضیه را نباید به پرسپولیس ربط بدهید زیرا مربوط به تیم ملی است اما کارهایی که کریمی انجام داده از نظر من همیشه درست بوده است و قطعا دلیل قانع کننده ای برای خودش داشته که چنین کاری کرده است.»

 

وی در پایان در پاسخ به این سوال که چرا مربیان ایرانی نمی توانند با کی روش بسازند؟، گفت: «اینکه چرا نمی توانند بسازند را باید از هر مربی به صورت جداگانه پرسید. البته برخی در ایران نمی دانند که سیستم بین سرمربی و مربی باید چگونه باشد و شاید کی روش هم خیلی از مشورت دستیارانش استفاده نمی کند که باعث ناراحتی شان می شود.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها