کد خبر: ۲۸۱۷۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۰۵ آذر ۱۳۹۰
پس از چهارمین نامه دانشجویان در خصوص رسیدگی به اتهامات فائزه و مهدی هاشمی، محسنی اژه ای اعلام کرده بود دادگاه فائزه هاشمی سوم آذر ماه برگزار می شود.
خبرنامه دانشجویان ایران، وکيل فرزندان هاشمي رفسنجاني نیز نیمه آبان سال جاری اعلام کرده بود مهلت استمهال دادگاه فائزه هاشمي رفسنجاني آذرماه به پايان مي‌رسد و دادگاه فائزه هاشمي در آذرماه برگزار مي‌شود و وي بايد در دادگاه از خود رفع اتهام کند.

محسنی اژه ای نیز در 17 آبان در نشست خبری خود در پاسخ به سوالي در رابطه با زمان برگزاري دادگاه فائزه هاشمي اظهار كرد: اتفاقا امروز به مناسبتي در دادسراي تهران از اين موضوع سوال پرسيدم كه گفتند سوم آذر زمان برگزاري دادگاه است و ان‌شاالله در اين تاريخ موردي پيش نيايد كه بخواهند تمديد يا كار ديگري كنند.
دانشجویان عضو انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران با صدور نامه پنجم خواستار پاسخگویی مسئولان این قوه درباره تأخیر پیش آمده شدند.
 
متن این نامه به عنوان پنجمین نامه دانشجویان به دستگاه قضایی کشور به شرح زیر است:
 
بنام خدا
فساد؛ یعنی فساد اخلاقی، فساد کاری، عدم احساس وجدان در تقدیم خدمات عمومی، عدم احساس مسئولیت در مواجهه با افکار عمومی و با ذهن های مردم؛ اینها شاخه ها و شعبه های فساد است. یکی هم تبعیض است. تبعیض؛ یعنی به جای ملاحظه قابلیت ها، به جای ملاحظه استحقاق، به جای ملاحظه خدا و قانون، ملاحظه رابطه ها بشود. امام خامنه ای (مد ظله العالی)

بعد از گذشت نزدیک به سه سال از فتنه ی 88 که هدف اصلی آن تغییر نظام و ولی فقیه بود شاهد آن هستیم که قوه قضاییه علیرغم شعار دادنهای بسیار هنوز قادر به اجرای عدالت و قانون در مورد آقازاده ها علی الخصوص آقازاده های آقای هاشمی نیست و متاسفانه امروز بعد از گذشت بیش از 80 روز از پایان بازی استمهال مشاهده میکنیم که خبری از برگزاری محاکمه فائزه نیست و مهدی هاشمی هم علیرغم  انجام جرمهای فراوان که حتی برای کم سواد ترین افراد جامعه هم قابل فهم است حتی تحت پیگرد و احضار هم قرار نمیگیرد چه برسد به اینکه دادگاه آن برگزار شود.

چقدر زشت  و قبیح است که در جمهوری  اسلامی که ادعای آن برقراری عدالت اسلامی است عده ای به دلیل حاشیه امنیت قدرتشان به راحتی دست به گستاخی و گردن کشی بزنند و بعد از آن هم هیچ برخوردی با انها نشود،.

چقدر زشت است که ملاک اجرای قانون براساس افراد و نظر دیکتاتورها باشد و نه حق و حقیقت، چقدر زشت است که قوه قضائیه شعار عدالت بدهد ولی برای اجرای آن به طور کامل تلاش نکند و خیال کند که توده های مردم نمیفهمند که پشت پرده چه خبر است؟

چقدر زشت است که مسئولین قوه قضائیه با کوچکترین بهانه اقدام به جر و بحث سیاسی با رئیس جمهور میکنند اما در مورد پرونده ی آقازاده های هاشمی حتی جرات سخن گفتن هم ندارند؟ مسئولین محترم قوه قضائیه  که دائما دم از اجرای عدالت به دور از هرگونه فشار و جو سازی میزنند، بدانند که مردم با گذشت زمان زشتی ها، کاستیها، دروغها، تبعیضها و بی عدالتیها را فراموش نمیکنند و هر یک روزی که در برگزاری دادگاه آقازاده های هاشمی  به هر دلیل و توجیهی تاخیر کنند باعث بی اعتمادی مردم نسبت به قوه قضائیه و به تبع آن بی اعتمادی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و عدالت که یکی از خواسته های اصلی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است می شوند که این خیانتی بزرگ و گناهی نابخشودنی است.

در پایان ما دانشجویان به عنوان قشری عدالت طلب و فساد ستیز و غیر وامدار به کانونهای قدرت و ثروت با توجه به نزدیک بودن ایام شهادت الگوی عدالت طلبان و آزادگان به مسئولین محترم قوه قضائیه توصیه میکنیم که برای اجرای عدالت الگوی خود را امام علی(ع) قرار دهید و ازکسی به غیر از خدا نترسید و بدانید که اگر در دنیا و در زمان مسئولیتتان ذره ای در اجرای عدالت کوتاهی کنید چه در این دنیای پست و فانی و چه در آخرت قطعا مورد عذاب واقع میشوید.

والعاقبه للمتقین
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها