کد خبر: ۲۷۶۲۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۰۱ آذر ۱۳۹۰
مجموعه ده قسمتی خانه مهر تولید مرکز کرمان از ابتدای آذر ماه از شبکه تلویزیونی شما پخش می‌شود .
سرويس نقد رسانه 598؛ سینمای ایران به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌ها : این مجموعه داستان زندگی یوسف با بازی جمشید مشایخی است که در خانة زیبا و سنتی‌اش میزبان مهمانانی از طبقات مختلف اجتماعی است که هر یک داستانی دارند . اما یوسف خود در آزمونی سخت گرفتار است و آن پذیرش شوکت خانوم با بازی شمسی فضل اللهی به جای همسر از دست رفته‌اش است .

مجموعة تلویزیونی خانة مهر قرار است از روز سه شنبه اول آذر ماه هر شب ساعت 20 و تکرار آن روز بعد ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما پخش شود .

خانه مهر را جواد ستوده نیا تهیه کرده و مرحوم مهدی نوربخش براساس داستانی از جواد ستوده نیا و رضا سلمی آن را کارگردانی کرده است .

دیگر عوامل تولید این مجموعه عبارتند از محمدرضا سکوت مدیر تصویربرداری، مهدی صالح کرمانی صدابردار، مهرنوش طبیبی طراح گریم، دکتر سیامک نصرت بخش آهنگ ساز، علی مردانه دستیار کارگردان و برنامه ریزی .

بنابراین گزارش جمشید مشایخی، شمسی فضل الهی، فردوس کاویانی، مجید مشیری، امیر دلاوری، شهرام قائدی، علی مردانه، میلاد رحیمی، کارن بازغی و سعیده شعبانی از جمله هنر پیشگانی هستند که در سریال خانه مهر نقش آفرینی کرده‌اند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها