کد خبر: ۲۷۲۳۶۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۰۱ آذر ۱۳۹۳
محمد نوازي بي گمان يکي از دربي بازترين بازيکنان استقلال و يکي از متعصب هاي اين تيم در تاريخ ديدارهاي سنتي و حيثيتي پايتخت است. پاس هاي بغل پاي او و گلي که به احمدرضا عابدزاده به ثمر رساند هرگز از تاريخ دربي ها محو نخواهد شد.

 

به گزارش پایگاه 598،نوازی در آستانه دربی هفتاد و نهم گفت‌وگوی جالبی با "ورزش سه" انجام داد:

با گل کریمی بازی تلخ شد
در بازی ای که به احمدرضا عابدزاده گل زدم از همان اول هم توپ را به جهت گل زدم. همیشه این توپ ها را به قصد گل شدن می‌ فرستادم. اما چون در دربی حساسیت بالا بود، این گل در ذهن همه ماند. بازی خیلی خوبی انجام دادیم اما آخرش تلخ شد. علی کریمی در آخر بازی گل زد و بازی مساوی شد.

ناصر ابراهیمی گفت: چقدر سانتر می‌ کنی؟
در اکثر دربی ها بازی کردم و از سال 77 تا 86 با وقفه ای دوساله در دربی بودم. همیشه هم به گفته کارشناسان بهتری بازی هایم را در دربی انجام داده ام. در دربی خاطرات زیادی دارم بارها در این بازی ها از سمت چپ و راست توپ را سانتر کردم. در یک بازی از جلوی نیمکت پرسپولیسی ها سه، چهار بار پشت سر هم کاشته زدم. اینقدر این حرکت تکرار شد که ناصرخان ابراهیمی لب خط آمد و گفت؛ محمدجان بسه چقدر سانتر می‌ کنی!

قدیم ها با تعصب تر بازی می‌ کردیم
فقط در همان دربی سال 79 کنترلم را از دست دادم، اما در بقیه بازی ها خودم را کنترل کردم. همیشه متعصبانه بازی می‌ کردم و به همین خاطر طاقت باخت نداشتم و عصبی می‌ شدم، این بازی هم خیلی برای هواداران مهم بود و بیشتر روی بازی تاثیر می‌ گذاشت. مثل الان نبود که سیستم بازی ها فرق کرده است. الان از بازیکنان اسمی دور شدیم و بازیکنان جدید بیشتر به پول و سلامتی شان فکر می‌ کنند اما قدیم بیشتر بازیکنان باتعصب بازی می‌ کردند و نمی‌ خواستند باخت بدهند. حالا که امکانات بهتر شده فوتبال افت کرده چون مدیران فقط به تیم بزرگسالان اهمیت می‌ دهند.

استقلال با یک گل می‌ برد
من پیش‌بینی می‌ کنم دربی بانتیجه یک بر صفر تمام می‌ شود و استقلال می‌ برد. شرایط این بازی کاملا با بازی های دیگر فرق دارد و من دوست دارم به خاطر علاقه ای که دارم استقلال برنده شود. زمان ما وقتی می‌ بردیم یک هفته همه چیز ایده آل بودم، اما می‌ باختیم از خجالت نمی‌ توانستیم بیرون بیایم.

پاس پشت پا می‌ فرستادم ورزشگاه نیم خیز می‌ شد
همیشه در دربی ها و بقیه بازی ها پاس بغل پاهای معروفم را می‌ فرستادم و زمانی که این کار را می‌ کردم استادیوم می‌ ترکید و همه نیم خیز می‌ شدند. وقتی با پشت پا توپ را می‌ فرستادم جو ورزشگاه عالی بود حتی طرفداران شیرازی می‌ گفتند توپ را خروسکی بزن.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها