کد خبر: ۲۷۰۵۷۰
زمان انتشار: ۱۸:۴۰     ۲۵ آبان ۱۳۹۳
رئيس تربيت بدني کل نيروهاي مسلح گفت که هر بازيکني که خودش را به سازمان نظام وظيفه معرفي نکند تا مدارکش را ارائه دهد، احتمال بازداشتش وجود دارد.
به گزارش "ورزش سه"، سعید حلافی بازیکن سابق پرسپولیس، پیکان و داماش با وجود اینکه کارت پایان خدمتش باطل شده است، از سوی دادگاه نظام وظیفه بازداشت شده است. گفته می‌ شود او خودش را به سازمان نظام وظیفه معرفی کرده و دلیل بازداشت او همچنان مبهم است.

 باران چشمه در این باره به "ورزش سه" گفت: من نمی‌ دانم که حلافی برای چه بازداشت شده است. حتما سازمان نظام وظیفه یک دلیلی برای این کار داشته است. اما این را می‌ توانم بگویم که هر بازیکنی که خودش را به سازمان نظام وظیفه معرفی نکند، بازداشت خواهد شد.

او ادامه داد: بهتر است بازیکنان خودشان را معرفی کنند تا مشکلی برایشان پیش نیاید، این مرحله اول است و حالا اگر بازیکنان نتوانند خودشان را در تیم های نظامی جا کنند بحث دیگری است، الان تمام بازیکنانی که پیگیر مشکل سربازی شان شده اند، در باشگاه های نظامی تقسیم شده اند و بدون مشکل می‌ توانند به کارشان ادامه دهند.

مهرداد پولادی بی تردید معروف ترین بازیکنی است که هنوز خودش را به سازمان نظام وظیفه معرفی نکرده است و طبیعتا مدارکش را هم ارائه نداده است. باران چشمه بدون اینکه اسمی از این بازیکن بیاورد، گفت: اینکه بازیکنان بازداشت شوند به دژبانی نیروهای مسلح ربط دارد، بازیکنانی که خودشان را معرفی نکرده اند سرباز فراری محسوب می‌ شوند و قانون برای همه یکسان است. دژبان می‌ رود و آنها به خاطر فرار از خدمت بازداشت می‌ کند. بنابراین من به همه بازیکنان توصیه می‌ کنم تا به سازمان نظام وظیفه بیایند و مشکلشان را حل کنند قبل از اینکه اتفاقی برایشان بیافتد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها