کد خبر: ۲۷۰۴۰۱
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۲۵ آبان ۱۳۹۳
رییس اتحادیه میوه و سبزی‌فروشان از کاهش قیمت گوجه‌فرنگی به کیلویی ۱۵۰۰ تومان تا یک ماه دیگر و ارزان‌تر شدن نارنگی از هفته آینده خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تراز ؛ حسین مهاجران در پاسخ به اینکه با توجه به کمبود گوجه‌فرنگی، مغازه‌داران این محصول را کیلویی ۸۰۰۰ تومان می‌فروشند، گفت: در آبان‌ هر سال گوجه‌فرنگی‌های شهری تمام می‌شود. در حال حاضر هر کیلوگرم گوجه‌فرنگی با کیفیت در میادین به قیمت ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان و گوجه‌فرنگی پاییزه نیز ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ فروخته می‌شود و تا چند روز آینده گوجه‌فرنگی بندرعباس عرضه می‌شود و قیمت‌ها کاهش می یابد.

کاهش قیمت گوجه‌فرنگی تا یک ماه دیگر

وی از کاهش قیمت گوجه‌فرنگی به کمتر از ۱۵۰۰ تومان از اواخر آذر ماه در میادین میوه و تره‌بار خبر داد و گفت: از اواخر آذر ماه که گوجه‌فرنگی چابهار وارد می‌شود، قیمت این محصول بسیار کاهش می‌یابد و در بازار فراوان می شود.

ارزان‌تر شدن نارنگی از هفته آینده

مهاجران از ارزان تر شدن قیمت نارنگی از هفته آینده خبر داد و گفت: در حال حاضر نارنگی کیلویی ۱۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان، لیمو شیرین کیلویی ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان، موز کیلویی ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان، خیار کیلویی ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان و پیاز کیلویی ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان فروخته می‌شود.

رییس اتحادیه میوه و سبزی‌فروشان ادامه داد: هر کیلوگرم انار ۱۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان، سیب زمینی ۱۲۰۰ تا ۱۴۰۰ تومان، انگور ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان، انگور سفید بی‌دانه ۵۰۰۰ تومان، انگور قرمز بی‌دانه ۷۰۰۰ تومان،پرتقال شمال ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان و پرتقال کوهستان ۲۴۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان فروخته می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مواردی که مردم از واحدهای ما شکایت کرده بودند بحث برخورد نامناسب مغازه‌داران بود، گفت: به تمام موارد شکایتی که از صنف ما صورت می‌گیرد رسیدگی می‌کنیم و اگر گران‌فروشی گزارش شود، توسط بازرسان برخورد قانونی لازم صورت می گیرد.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها