کد خبر: ۲۶۷۴۸۸
زمان انتشار: ۲۰:۵۸     ۱۴ آبان ۱۳۹۳
پس از اتفاقات چند روز اخير ظاهرا حميد درخشان سرمربي پرسپوليس صادقيان را بخشيده است.
به گزارش پایگاه 598، پس از اتفاقات چند روز اخير گزارش ها نشان مي دهد درخشان قصد بخشش بازيکن جوان و با استعداد خود را دارد و مي خواهد در تيم بماند، تا بتواند از توانايي هاي او استفاده کند. اما اين مربي با توجه به مصاحبه هايش نشان داده که صادقيان را بدون مجازات نخواهد گذاشت.
 

ابتدا با حضور جدي پيام در تمرينات و پاک کردن پست خداحافظي اش در اينستاگرام زمزمه هايي از ماندن وي در پرسپوليس شنيده مي شد، اما امروز ماندن پيام و بخشش وي توسط سرمربي تيم رنگ جدي تري به خود گرفت.
 

حميد درخشان امروز در مصاحبه اي در مورد وضعيت صادقيان گفت:" همانطور که قبلا هم گفتم بايد به اين بازيکن کمک کنيم تا شرايطش بهتر شود و نمي‌توانيم او را به حال خودش رها کنيم."
 

وي همچنين خميازه هاي صادقيان را يک موضوع شخصي دانست تا حمايت خود را از اين بازيکن نشان دهد و قصد دارد با برخوردي که با عباس زاده انجام داد پيام را هم سر به راه کند.
 

رضا شاهرودي پيشکسوت پرسپوليس نيز در مصاحبه اي اعلام کرد درخشان نبايد با صادقيان مماشات مي کرد و وي را نمي بخشيد. اما سومين مصاحبه امروز که توسط حميد استيلي انجام شد نشان داد که پيام صادقيان در تيم خواهد ماند.
 

اين مربي که به شدت مشتاق پيوستن صادقيان به راه آهن بود اعلام کرد:" ما هيچ مذاکره‌اي با مسئولان باشگاه پرسپوليس براي جذب پيام صادقيان انجام نداده‌ايم. پيام صادقيان بايد در تيم پرسپوليس بماند و به اين تيم کمک کند. نبايد پرسپوليس تضعيف شود. او مي‌تواند براي اين تيم مفيد و مثمرثمر باشد. ما هم خواستار جذب صادقيان نشده‌ايم، بلکه گفته‌ايم اگر قرار است پيام از پرسپوليس برود چه باشگاهي بهتر از راه‌آهن که به آن ملحق شود. راه‌آهن به نوعي تيم دوم پرسپوليس است و ما خودمان را پرسپوليسي مي‌دانيم."
 

با اين حساب ماندن اين بازيکن خوش تکنيک در سرخپوشان پايتخت قطعي به نظر مي رسد و مربي تيم قصد حمايت از وي را دارد اما قطعا مجازاتي براي پيام در نظر خواهد گرفت. حال بايد ديد چه مجازاتي براي صادقيان در نظر گرفته مي شود تا اين بازيکن ديگر کارهاي گذشته خود را انجام ندهد.

 

طرفداری


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها