کد خبر: ۲۶۲۱۹۵
زمان انتشار: ۲۰:۲۶     ۲۷ مهر ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، تصورمان این بود که حذف پست معاونت اقتصادی و برنامه‌ریزی از چارت مدیریتی باشگاه پرسپولیس و جمع‌آوری بنرهای اسپانسر از ورزشگاه درفشی‌فر پایان این همکاری پر تنش باشد اما در ادامه، مسوولان شرکت بهنام پیشرو کیش هم مثل پرسپولیسی‌ها دست به قلم شدند و این اطلاعیه را منتشر کردند:

«اگر بنا به روشن کردن تکلیف در رسانه‌ها باشد، بهتر است آقایان قرارداد روز 14 اردیبهشت‌ماه و صورتجلسه 5 مردادماه سال جاری را هم به رسانه‌ها بدهند تا مردم خودشان قضاوت کنند که کدام طرف به تعهداتش عمل نکرده. آقایان بهتر است به جای اولتیماتوم دادن، به تعهداتشان عمل کنند. طبق قرارداد روز 14 اردیبهشت‌، امتیاز بهره‌برداری انحصاری نام و نشان تجاری باشگاه پرسپولیس، بهره‌بردار اقتصادی و تجاری از باشگاه پرسپولیس اختصاصاً شرکت بهنام پیشرو کیش است و جای تعجب دارد که سرپرست باشگاه اعلام می‌کند همین که لوگوی شرکت روی پیراهن تیم و سایت باشگاه قرار گرفته، کافیست!

آقای منتقمی، اگر مبنا را تیم استقلال بگذاریم و برای لوگوی پیراهن هر بازی حدود 200 میلیون تومان محاسبه کنیم، با احتساب 12 بازی می‌شود 2 میلیارد و 400 میلیون تومان، در ضمن قیمت تبلیغات روی سایت هم مشخص است؛ در حالی‌که باشگاه حدود 5 برابر از بهنام پیشرو دریافت کرده است. شاید لازم است مسوولان باشگاه قرارداد را دوباره بخوانند و تعهداتشان را مرور کنند. وقتی مدعی‌اند عده‌ای دیگر برای پرسپولیس خرج می‌کنند، برای ما تعجب‌آور است چون اگر به تعهداتشان عمل کنند، نیازی به خرج کردن دیگران نیست. البته به نظر می‌رسد عدم ایفای تعهدات در راستای این است که عده‌ای سودجو با خرج کردن ارقام ناچیز در پی تصاحب باشگاه بزرگ پرسپولیس به ثمن بخس باشند.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها